استاندار مازندران بیان داشت: امروز برخی از رسانه های خارجی و ضدانقلاب در تلاش هستند تا با تبلیغات سوء مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شوند، از عجایب روزگار است ،روزی می گفتند انتخابات شما انتصابات است اما امروز از مردم می خواهند در انتخابات شرکت نکنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱ 21 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها FTTx در چهار شهر شهرستان نور همزمان با بیست و دومین سفر استاندار مازندران به این شهرستان خبر داد.
آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ در استان مازندران برگزار خواهد شد.

بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس درهیات های نظارت و‌شورای نگهبان به اتمام رسید وچهره های شاخصی در مازندران به رقابت ها برنگشتند
مدیر تعاون روستایی مازندران گفت: قرارداد تامین بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شب عید برای ۱۲ استان کشور منعقد شد و این مرکبات در حال ارسال به دیگر استانهاست.

هواشناسی مازندران: آسمان مازندران تا پایان هفته صاف و با افزایش دما همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ماه در جاده های استان خبر داد.

رئیس کمسیون بانوان مجلس: جزئیات لایحه تامین امنیت زنان تا پایان فعالیت مجلس شورای اسلامی یازدهم مصوب می‌شود.

تجهیزات اشتغالزایی در اجرای طرح "توانمند سازی اجتماع محور محله‌های کم برخوردار " بهزیستی در مناطق کم برخوردار آمل توزیع شد.

کارشناسان امور دریایی بندر امیرآباد ۱۰ ماهه امسال، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع عملیات نقشه برداری از عمق دریای خزر را انجام دادند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح آزمایشی ملی اصلاح زیرساخت شالیزارها درفریدونکنار خبر داد.

امسال ۲۲ پرونده برای فرآورده‌های نفتی مکشوفه، مجموعا حدود ۹۳ هزار لیتر درمنطقه ساری تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر ساری در دست اجراست که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ کیلومتر انجام شده است.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار