گزارش اختصاصی تابناک از سومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت ایران
. در گوشه‌ای از این مکان که شرکت‌های فناور و صنعتی با صرف هزینه‌های هنگفت و تبلیغات گسترده تولیدات خود را ارئه کرده بودند، غرفه کوچکی از یکی از کم برخوردارترین استان‌های کشور خودنمایی عجیبی داشت که به لطف حضور یکی شرکت تولید کننده فناوری روز دنیا، نظر بسیاری از مسئولین کشوری را به خود جلب کرده بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز آخرین روز از برگزاری سومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت ایران در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران بود که در این جشنواره غول‌های فناوری و صنعت کشور به ارائه آخرین دستاورد‌های خود پرداختند. در گوشه‌ای از این مکان که شرکت‌های فناور و صنعتی با صرف هزینه‌های هنگفت و تبلیغات گسترده تولیدات خود را ارئه کرده بودند، غرفه کوچکی از یکی از کم برخوردارترین استان‌های کشور خودنمایی عجیبی داشت که به لطف حضور یکی شرکت تولید کننده فناوری روز دنیا، نظر بسیاری از مسئولین کشوری را به خود جلب کرده بود.
پرچم بالای تکنولوژی کهگیلویه و بویراحمد
شرکت آریونت کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان تنها شرکت فناور استان در این جشنواره غرفه برپا کرده بود، به صورت بسیار چشمگیری، مورد توجه مسئولین لشکری و کشوری قرار گرفت.
سید سجاد مومنی تبار مدیر عامل شرکت آریونت در عمده بازدید مسئولین این اطلاعات را خطاب به آن‌ها بیان می‌کرد که سوئیچ‌های تولیدی این شرکت علاوه بر استفاده در داخل کشور به سایر کشور‌های استراتژیک نظیر روسیه و ترکیه نیز صادر میگردد و به عنوان شرکتی که از استاندارد‌های روز دنیا استفاده می‌کند، در حال رقابت در خارج از مرز‌های کشور است.
فیلم / سردار قریشی: افتخارآفرین است
در بخشی از دیدار مسئولین سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در غرفه آریونت از نزدیک توضیحات فنی و درد دل‌های مدیر عامل شرکت آریونت را شنید و وعده پیگیری این دغدغه‌ها را داد. ضمن اینکه سردار قریشی پس از دیدن توانایی های شرکت آریونت آن را افتخارآفرین توصیف کرد .

فیلم / صنایع نفت و پتروشیمی تشنه تکنولوژی برتر

یکی از افراد بازدید کننده از غرفه آریونت در محل نمایشگاه دائمی تهران، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود که می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین مصرف کنندگان تکنولوژی تولیدی کهگیلویه و بویراحمد، نقش موثری در ارتقاء جایگاه این شرکت فناورانه داشته باشد چیزی که سید سجاد مومنی با توضیحات فنی خود، نهایتا مسئولین پتروشیمی را مجاب به فکر کردن به همکاری با این شرکت کرد.

فیلم / تمجید مجری برتر تلویزیون از هوش کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
«میرکمال هاشم‌زاده» مجری معروف و صاحب نام برنامه‌های معارفی تلویزیون هم از جمله بازدیدکنندگان از غرفه آریونت و کهگیلویه و بویراحمد بود که وقت زیادی را صرف حضور در محل غرفه استان نمود. هاشم زاده در سخنان خود و در گفت و شنود‌هایی که با اعضای حاضر در غرفه استان داشت، علاقه مندی خود به مردم استان و فعالیت‌های آن را ابراز می‌کرد.

سخنی با مسئولین کهگیلویه و بویراحمد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شرکت آریونت حضور قدرتمندانه و آبرومندانه‌ای در سومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعتی کشور داشت که مایه افتخار و سربلندی استان در برجسته‌ترین حوزه‌های علم و فناوری ایران و جهان بود که لازم است در این زمینه مسئولان استانی در خصوص توجه به ظرفیت‌های این شرکت کمی مسئولانه‌تر عمل کنند و با حضور در این شرکت با شرایط کاری و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالزایی بالای آن بهتر آشنا شوند.
به نظر می‌رسد در سایه کم توجهی، ناآشنایی مسئولین و عدم تعامل مناسب، عملا یکی از برترین ظرفیت‌های استان به راحتی مورد بی مهری و بی توجهی قرار می‌گیرد. هر چند این شرکت که اینگونه در حوزه‌های بین المللی خوش می‌درخشد تاکنون هیچ استفاده‌ای از تسهیلات بانکی و دولتی نداشته است، اما بازدید موثر مسئولین از این شرکت و همراهی و همفکری آن‌ها ، می‌تواند انگیزه مضاعفی برای توسعه بیش از پیش آن و ایجاد اشتغال بیشتر را در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هم استانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خدا قوت ابروی استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
گزارش جالبی بود . ولی یک سوال مهم وجود داره و اینکه آیا واقعا مسئولین اقتصادی استان از اینگونه شرکت ها بی خبرند ؟ اگه اینطوره واقعا جای تاسفه
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
برید ببینید حوزه اقتصادی تسهیلات را به چه کسانی می دهند ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خدا قوت
واقعا هنر میخواد توی این مملکت با این همه موانع چنین کاری کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار