رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم، آرام و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 08 February 2024

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد در نشست توجیهی با داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر نقش هیئت‌های اجرایی و نظارت در رقابتی بودن انتخابات و میزان مشارکت مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای انتخابات افزود: انتخابات امسال از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ملت ایران با مشارکت پرشور خود بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهند گذاشت و دشمنان را برای همیشه مأیوس خواهند کرد.

عزیزی ادامه داد: شأن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صداقت و رقابت سالم است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف استان با دقت و حساسیت خاصی رصد می‌شود تا به فضل الهی، انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود.

او خطاب داوطلبان انتخابات تاکید کرد: داوطلبان مواظب باشند وعده توخالی به مردم ندهند، آنچه مردم را ناراحت می‌کند همین وعده‌های توخالی است.

عزیزی گفت: نقد منصفانه و صحیحی که به دور از جانبداری و جنجال باشد، تاثیرگذار و سازنده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی اظهار داشت: نامزد‌های انتخاباتی در تبلیغات، ملاحظات قانون را لحاظ کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار