مدیرکل امور مالیاتی استان یزد:
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با بیان اینکه گسترش چتر مالیاتی از طریق شناسایی فراریان مالیاتی است نه از طریق مودیان خوش حساب گفت: امسال ۷۳۰ میلیارد تومان مالیات از فراریان مالیاتی و عمدتا از دانه درشت ها گرفته و به خزانه دولت واریز شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 08 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رضا نجف زاده، به مناسبت دهه فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان ا اشاره به افزود: فرارهای مالیاتی یاد شده، رشته شغلی خاصی نداشته و در همه زمینه ها اقدام به صدور فاکتورهای صوری شده است.
وی عنوان کرد: در مواردی که فاکتورهای صوری صادر شده باشد، سراغ افراد ثالثی می رویم که از صدور این قبیل فاکتورها منتفع می شوند.
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت وصول مالیات در استان افزود: تاکنون میزان 92 درصد مالیاتی مصوب استان وصل شده و این رقم تا پایان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
نجف زاده عنوان کرد: از این میزان مالیات وصول شده ۵۸ درصد سهم بخش حقوقی غیرشرکتی، ۸ درصد سهم بخش عمومی و غیردولتی، ۶ درصد سهم مشاغل و ۳۲ درصد سهم ارزش‌ افزوده است.
وی با اشاره به وصول ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی عوارض در استان طی سال جاری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان عوارض، وصول شده که تا پایان سال این رقم افزایش خواهد یافت.
وی از توزیع بخشی از عوارض جهت سکونتگاه‌های غیر رسمی طی چند روز آینده خبر داد و این رقم را حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار