جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برای حفظ اقتدار نظام، یازدهم اسفند همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 06 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سردار مسعود قنبری، امروز(۱۷ بهمن) در یادواره شهدای غریب کرمانشاه، با بیان اینکه شهدا نیازی به برپایی مراسم یادواره و تجلیل ندارند، اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها و یادواره‌های شهدا برای خود ما است تا تلنگری خورده و یادمان بیفتد در دوران قبل از انقلاب چه وضعیتی داشتیم و امروز چه وضعیتی داریم و در آینده چه وضعیتی خواهیم داشت و مصمم‌تر از گذشته راه شهدا را ادامه دهیم.

قنبری با بیان اینکه خانواده های شهدا و آزادگان خاطرات ناگفته زیادی دارند که باید گفته شوند، تصریح کرد: باید داستان جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان را به گوش نسل جوان و آیندگان برسانیم.

جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید شهدا و رزمندگان را الگوهای جامعه در حوزه های مختلف کنیم، تاکید کرد: امروز جوانانمان بازیگران و فوتبالیست‌ها و هنرمندان دیگر کشورها را هم می‌شناسند، اما متاسفانه درباره شهیدی که نام کوچه شان مزین به نام اوست، چیزی نمی دانند و باید در این حوزه خیلی کار کنیم.

وی سپس با بیان اینکه انقلاب اسلانی پرورش دهنده چهره های مطرحی همچون حاج قاسم سلیمانی است که محور مقاومت را ایجاد کرده و خیلی ها امروز در دنیا ایران را با نام حاج قاسم می شناسند، افزود: یکی دیگر از فرزندان مکتب انقلاب اسلامی سردار امیدزاده است که ۳۰ دی ماه امسال همراه چهار تن دیگر در حمله رژیم صهیونیستی در سوریه در گمنامی به شهادت رسید و حتی هم محله‌ای هایشان در کرمانشاه او را نمی شناختند.

قنبری در ادامه با بیان اینکه جنگی که امروز دشمنان علیه ما شروع کرده اند به مراتب پیچیده تر از جنگ تحمیلی است، گفت: امروز دشمنان درون خانه های ما سنگر گرفته و می کوشند با محوریت رسانه‌ها فرزندان ما را از اسلام و انقلاب دلسرد و پیاده نظام خودشان کنند.

قنبری تاکید کرد: امروز دشمنان با ابزار رسانه و فضای مجازی حوزه های فرهنگی ما را هدف قرار داده اند و باید خیلی مراقب باشیم تا در این جنگ شناختی دنباله رو دشمن نشویم.

قنبری سپس جهاد تبیین را نیاز امروز کشور دانست و گفت: امروز برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیاز به شورآفرینی در جامعه داریم.

وی با  اشاره به توطئه چینی های مستمر دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، تاکید کرد: دشمنان در تلاشند تا با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند که برای مقابله با این توطئه دشمنان باید هوشیار باشیم.

قنبری با تاکید بر اینکه امروز برای حفظ اقتدار نظام همه باید در پای صندوق های رای حاضر شویم، تصریح کرد: اگرچه ممکن است از برخی شرایط و عملکرد برخی مسئولین ناراضی باشیم، اما نباید به دشمنان اجازه بدهیم با علم کردن مشکلات ما به خودمان ضربه بزنند.

قنبری اضافه کرد: به یاری خداوند، یازدهم اسفند با حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای، تودهنی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهیم زد و بار دیگر دشمنان را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب دلسرد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار