مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چناران از افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی خورشید اخلمد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 06 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمد طاهریان مقدم با اعلام این خبر افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان چناران و جمعی از مسئولان شهرستان، اقامتگاه بوم‌گردی خورشید اخلمد افتتاح شد.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چناران ادامه داد: با توجه به اینکه روستای گردشگری اخلمد از توابع شهرستان چناران یکی از روستای مهم در حوزه گردشگری بین الملی رو به رشدترین بخش صنعت گردشگری شهرستان است و هرساله پذیرایی بیش از یک ميليون گردشگر و مسافر از داخل و خارج کشور است ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی سهم بسزایی دررتوسعه گردشگری دارد و از ظرفیت‌های مهم برای جذب گردشگران به شمار می‌رود.
طاهریان‌مقدم تصریح کرد: اقامتگاه بوم‌گردی خورشید اخلمد سومین اقامتگاه در روستای اخلمد و یازدهمین اقامتگاه در شهرستان است در زمینی با مساحت ۲۵۰ مترمربع و با زیربنایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده است.
او گفت: این اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران و با استفاده از تسهیلات بنیاد برکت افتتاح و از این پس آماده پذیرایی از میهمانان گردشگران شهرستان است.
مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چناران افزود: اقامتگاه بوم‌گردی خورشید اخلمد دارای چهار سوئیت کامل و ۹ اتاق، چایخانه و مرکز فروش گیاهان دارویی و به طور کلی بیش از ۳۰نفر ظرفیت اسکان این اقامتگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار