استاندار سمنان گفت: مدیران کل استانی و شهرستانی جلسات تبیینی برای جامعه هدف به‌منظور مشارکت قوی در انتخابات برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان که در سالن جلسات کتابخانه شهید فهمیده این شهرستان آرادان برگزار شد، اظهار کرد: بنابر تأکید مقام معظم رهبری لازم است تا تبیین اقدامات انجام‌شده و خدمات شکل‌گرفته در نظام جمهوری اسلامی، به‌منظور ایجاد امید بین جوانان و آحاد مختلف جامعه انجام شود.

وی افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر زمان بسیار خوبی برای تبیین اقدامات دولت بین مردم است که باید از این ظرفیت و موقعیت مناسب استفاده مناسب شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های امنیتی، پزشکی، اقتصادی، عمرانی و ... دست یافته که این اقدامات با تلاش‌ها و اقدامات جهادی به نتیجه رسیده است.

هاشمی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن، ۶۰ هزار واحد در استان سمنان احداث خواهد شد که ۳۰ هزار واحد آن متعلق به شهر ایوانکی است.

وی ضمن بیان اینکه بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان آرادان در حال احداث است، گفت: اعتبارات اختصاص داده‌شده به شهرستان آرادان طی ۲ سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است.

استاندار سمنان بیان کرد: ۲۱ پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۲۸ نفر به‌طور مستقیم در شهرستان آرادان افتتاح شد.

هاشمی با دعوت آحاد مختلف مردم به شرکت در انتخابات گفت: مدیران کل استانی و شهرستانی جلسات تبیینی خود را برای جامعه هدف، برای مشارکت قوی در انتخابات برگزار کنند تا با برگزاری انتخاباتی پرشور، اقدامات خبیثانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی خنثی شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار