امام جمعه موقت بیرجند گفت: مظلومان غزه، یمن و همه جهان به انتخابات اسفند ماه امیدوار هستند چون جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت است.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 02 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختار، امامجمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند به اهمیت انتخابات تعیین‌کننده پیش‌رو اشاره و اظهارکرد: دوستان در سطح جهان امیدوار هستند که با یک انتخابات پرشور نظام اسلامی راه خود را بیش از پیش باز و در مسیر خودش با جدیت و سرعت بیشتری حرکت کند و مظلومان غزه، یمن و همه جهان به این انتخابات امیدوار هستند چون جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که نوکری اسرائیل و اروپایی مستکبر و ظالم را نپذیرفته بنابراین مظلومان جهان به رأی ملت ایران چشم امید دارند.

خطیب جمعه بیرجند متذکر شد: دشمنان هم به انتخابات ایران امید واهی بسته‌اند که با کمرنگ شدن انتخابات، جمهوری اسلامی دچار چالش شود و بهانه به دست وطن‌فروشان داخلی و خارجی بیفتند تا گرگ‌های درنده را برای فشار بیشتر بر مردم ایران تحریک کنند.

حجت الاسلام مختاری افزود: البته خودشان می‌دانند که این فشارها بر ملت ایران ۴۵ سال ادامه داشته اما تلاش مذبوحانه بوده و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند اما آدم‌های منافق و تجزیه‌طلب که غرق می‌شوند به هر چیزی چنگ می‌زنند.

امام جمعه موقت بیرجند جمهوری اسلامی را  همانند سیمرغ دانست و ادامه داد:  این مگس‌ها نمی‌توانند در فضای سیمرغ ایران اسلامی حرکت کنند فقط وزوزی می‌کنند و عرض خود می‌برند.

حجت الاسلام مختاری اضافه کرد: برای اینکه دشمن گرفتار توهم و خیالات خام نشوند کمترین هزینه این است که در انتخابات حضور پررنگ و پرشوری داشته باشیم تا اقتدار نظام و انقلاب یک بار دیگر به رخ جهانیان بکشانیم.

مهمترین موضوع جهانی همچنان موضوع فلسطین است که در حقیقت یک فاجعه انسانی است و مایه ننگ برای جامعه بشری مدعی حقوق بشر است.

به گفته وی حدود ۴ ماه است که مردم مظلوم غزه زیر بمباران رژیم وحشی صهیونیستی است و همه دنیا در مقابل نسل‌کشی  و توقف جنگ در غزه تظاهرات کردند اما این گرگ‌های وحشی گوششان بدهکار حرف مردم نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه فرهنگ مادی غرب و کشورهای اسلامی در فلسطین محک خوردند، تصریح کرد: باید همچنان مسئله فلسطین مورد بررسی قرار بگیرد  از درس‌ها و حقایقی که در آن نهفته است گفت وگو شود.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر و بعثت پیامبر گرامی اسلامی ادامه داد: انفجار نور و معجزه بزرگ انقلاب اسلامی در واقع تجدید بعثت نبوی در دوران جاهلیت مدرن قرن بیستم بود.

وی یادآور شد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی، استبداد داخلی و استکبار خارجی مانند دو لبه قیچی هویت انسانی و دینی و ملی ما را نشانه گرفته بودند و آسیب زده بودند و خاندان پهلوی، مردم را حساب نمی‌کردند و آمریکایی‌ها در ایران حق توحش می‌گرفتند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: کشف حجاب تا ممنوعیت روضه اهل بیت(ع) و لباس روحانیت، تجزیه ایران، جشن مفتضح شیراز و نفوذ بهاییت در دربار شاهی و تسخیر آن بخشی از مباحث دوران طاغوت است لذا بزرگترین خدمت انقلاب همین است که کرامت انسانی و هویت دینی ملت ایران را احیا و تمامیت ارضی کشور ما را تضمین کرد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه تا آخر پای انقلاب و این مسیر ایستاده‌ایم، عنوان کرد: انقلاب و نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد و ایران امروز با ایران دوران طاغوت قابل مقایسه نیست.

به گفته  خطیب جمعه بیرجند امروز به برکت انقلاب در حوزه فناوری و پیشرفت علمی ده‌ها پله رشد کردیم و تبدیل به قطب صنعتی شده‌ایم. همچنین در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی امروز موشک‌ها نقطه‌زن و پهپادهای ایران اسلامی خواب را از چشم اسرائیل و دشمنان این ملت و انقلاب ربوده است.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه حتی وضعیت ضعیف اقتصادی امروز کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و در دوران طاغوت مردم با سختی زنده می‌ماندند، بیان کرد: باید شرایط قبل و بعد از انقلاب برای جوانان و نوجوانان به درستی تبیین و بازگو شود

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار