مدیرکل تبیلغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بزرگترین دستاوردی است که پیروان اهل بیت (ع) می‌توانستند به آن برسند و امروز ملت ایران به این دستاورد رسیدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در مراسم آغاز گرامیداشت جشن‌های چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی در مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: امام خمینی (ره) به پشتوانه ارزش‌های دینی، معارف قرآن و مردمی که اعتقادات آنان ریشه در کلام وحی و سیره اهل بیت (ع) دارد قیام کرد و فرمود پرچم «لا اله الاّ الله» را بر قلل رفیع کرامت و‏‎ ‎‏بزرگواری به اهتزاز در خواهیم آورد.

وی ادامه داد: امام راحل به همراهی مردم و پشتوانه ارزشی این ملت در مقابل تفکر مادی‌گرای غرب قیام کرد.

وی به تبیین هنر بزرگ امام خمینی (ره) به روایت رهبر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیت الغزل کار امام، ایجاد حکومت اسلامی بود و نکته مهم آن ایمان و اعتقاد و همراهی و همکاری مردم با حکومت است.

حجت الاسلام سالاری‌مکی ادامه داد: همه کشور‌ها آزادی بشریت از چنگال طاغوت زمان را خواستار هستند، اما قطعاً این مسیر سختی دارد که باید مقاومت و ایستادگی کرد.

وی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی و ولایت باوری رسیدند که ماحصل آن نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردن است و این بزرگترین دستاوردی است که پیروان اهل بیت (ع) می‌توانستند به آن برسند و امروز ملت ایران به این دستاورد رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز زوزه ذلت دشمنان ایران را می‌شنوید و آنچه در بین جوانان غیور این ملت شده عین الاسد زدن است و بقیه هم یادگرفتند که می‌توان پایگاه آمریکایی‌ها را هم در اردن زد و این بزرگترین افتخار این ملت و انقلاب است.

حجت الاسلام سالاری‌مکی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و می‌خواهد ظرفیت ولایی و ایمانی را با انواع ترفند‌های رسانه‌ای نقطه‌زنی می‌کند، افزود: حضور سیاسی مردم در صحنه و انتخابات همه توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

بنا بر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، در مجموع به مناسبت ایام دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص در قالب ۱۸ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، علمی، مذهبی، ورزشی و هنری در استان برنامه‌ریزی شده است.

همزمان با دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با اعتباری بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار