معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط عمومی‌ها نقش محوری در دهه فجر و مشارکت در انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 01 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای روابط عمومی‌ها با تبریک ایام الله دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی نقش ارزنده داشته و پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها بوده و رفع کدورت‌ها و سوء تفاهم‌ها با تلاش آن‌ها ممکن است.
هاشمی اظهار داشت: اطلاع رسانی و رایزنی درست با مردم و رسالت تبلیغی برای بیان عملکرد‌ها و اقدامات، وظیفه سنگینی است که روابط عمومی بر عهده دارد.
وی ادامه داد: بیان درست خدمات دولت و نظام بر عهده روابط عمومی‌ها است و باید این وظیفه مهم به درستی انجام شود که شاهد بی مهری و اتهام زنی به دولت و حتی نظام نباشیم.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری با اشاره به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در استان گفت: توقع ما این است ضمن اعلام گزارش دستاورد‌ها به مردم با دقت و صحت رفع شبهات شود.
وی تاکید کرد: در حوزه روابط عمومی باید نقش سخنگویی دستگاه در دفاع از اقدامات صورت گرفته به خوبی انجام شود.
هاشمی ادامه داد از فردا چهل و پنجمین بهار انقلاب را داریم، شهدای زیادی را برای پایداری و تثبیت انقلاب اسلامی دادیم، گرامیداشت و تبیین اهداف و ارزش این دهه به خوبی توسط روابط عمومی‌ها مد نظر باشد.
معاون سیاسی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: بزرگداشت این ایام و تبلیغات جامع محیطی و تزئین ادارات باید پر رنگ باشد.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب هیچ چیزی در استان نداشتیم الان تا دورترین نقاط استان همه زیرساخت‌ها با هزینه‌های سرسام آور فراهم است.
هاشمی افزود: خدمات در این استان به دلیل شرایط جغرافیایی چندین برابر سایر استان‌ها است و همه تلاش‌ها برای رفع نواقص بکار گرفته شده و باید کار‌ها تبیین شود.
وی در خصوص اهمیت دهه فجر گفت: مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن را به عید غدیر تشبیه کرده است و این اهمیت و نقش محوری این مهم در کشور را نشان می‌دهد.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: تلاش ما برقراری عدالت نسبی در انتخابات است و خوشبختانه در هیچ دوره‌ای این چنین نبوده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۴ نفر در استان تایید صلاحیت شدند و خود را برای رقابت آماده می‌کنند.
هاشمی بیان داشت: شبانه روز فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات را رصد می‌کنیم تا انتخاباتی برگزار شود که سرمایه بزرگ اعتماد مردم سلب نشود.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت به عنوان مجری انتخابات وظیفه دارم قانونی صحبت کنم، تا آغاز رسمی تبلیغات هرگونه تبلیغات غیرقانونی است، اما گفتیم برای آنکه شور انتخاباتی حفظ شود خیلی سخت گیری نکردیم، ولی بنای ما این است از خطوط قرمز عدول نشود.
هاشمی عنوان کرد: جلوی همایش‌های انتخاباتی در مکان‌های دولتی را گرفتیم و اجازه هیچ تجمعی در این فضا‌ها را ندادیم.
معاون استانداری در خصوص تیرانداری در مراسمات گفت: یکی از نگرانی‌های جدی استان که از گذشته هم بوده تیراندازی در مراسمات است و این مسئله بار‌ها دلسوزان مطرح شده است و تاکنون سه فردی که در اجتماعات انتخاباتی اقدام به تیراندازی کرده بودند، دستگیر شده و در زندان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار