نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانش‌آموزان سه اصل مهم و سرنوشت‌ساز کسب علم، معنویت و حب به وطن تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 31 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه نامدار مرادی سنندج اظهار کرد: تحصیل علم و دانش رسالت اصلی دانش‌آموزان است.

وی بر ضرورت بیان دستاورد‌های نظام از سوی معلمین به دانش‌آموزان گفت: در طول ۴۵ سال گذشته ملت ایران در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند به جایگاه والایی برسند.

به گفته حجت‌الاسلام پورذهبی، پیشرفت‌های فناوری‌های فضایی، هسته‌ای، موشکی، علمی و ... ملت ایران تمام منطقه را تحت و شعاع قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: دانشمندان این مرز و بوم با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند با دستیابی به فناوری‌های مختلف به ملت و کشور خدمت کرده و دانش آموزان باید از آن‌ها الگو برداری کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی توجه به معنویت را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد و بسط معنویت، خداشناسی، اهل بیت شناسی و اهل عبادت بودن بعد از انقلاب اسلامی تقویت شد.

وی عنوان کرد: هر کس در این انقلاب که اهل معنویت و خودسازی نبود به موفقیت دست نیافت چرا که این انقلاب، انقلاب معنویت است.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: امیدواریم تک تک شما عزیزان با رعات حجاب و اخلاق مناسب خدمت‌گذار خوبی برای انقلاب باشید.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان حب به وطن را از دیگر ضرورت‌ها دانست و اذعان داشت: حب وطن یک اصل مهم است، آدم باید کشور خود را دوست داشته باشد، چون کشور ما، کشور انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: حب این مملکت و دین حب این انقلاب جز اصول اساسی است یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب این است که همه باید دوستدار کشور باشیم و در دام کسانی که بیرون از مرز‌ها توطئه می‌کنند و قصد ویرانی مملکت را دارند نیفتیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار