کد خبر: ۱۱۵۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ 31 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران، کمبود زمین در این استان را از جمله مشکلات اصلی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت که دستگاه های متولی باید در ارتباط با اعطای زمین نهایت همکاری را داشته باشند و هیچ عذری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در جلسه شورای عالی مسکن مازندران در ساری افزود:‌ در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هم اکنون برخی از شهرستان‌های مازندران نسبت به تهیه زمین در شرایط مطلوبی قرار ندارند و مسئولان باید برای رفع این مشکل اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همسو با اجرای طرح نهضت ملی مکسن، شهرستان‌های تنکابن، ساری، سیمرغ، رامسر و بابلسر نسبت به تامین زمین با مشکل مواجه اند، اظهار داشت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، مشکل تهیه زمین در برخی از شهرهای مازندران رفع شود.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به اینکه در حوزه مسکن معاونت عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید جهادی تر وارد این عرصه شوند، خاطرنشان کرد:‌ مدیران کل ستادی نیز باید با حضور در شهرستان هایی که مشکل تامین زمین دارند، این مشکل را رسیدگی و در کمترین زمان رفع کنند.

استاندار مازندران، تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن به هیچ عنوان نباید حساسیت به خرج داد و تمام دستگاه‌هایی که در این ارتباط نقش دارند باید حداکثر همکاری و مساعدت را در این زمینه داشته باشند تا با تهیه زمین این مشکل رفع شود.

استاندار مازندران با اشاره به تصویب احداث چهار شهرک مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران، گفت: برای احداث این شهرک ها با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در مجموع ۴۰۰ هکتار زمین تهیه شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث شهرک گهرباران ساری در ۱۰۰ هکتار زمین با ظرفیت ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۲۲ بهمن امسال خبرداد و گفت که شهرک گلوگاه با ۱۲۶ هکتار وسعت و با ظرفیت هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز برای آغاز عملیات اجرایی در حال آماده سازی است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار