استاندار آذربایجان غربی و رئیس کار گروه آمایش آموزش عالی استان، از اجرای طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه‌ های دولتی و غیر دولتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 30 January 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان در دومین جلسه کارگروه استانی آمایش آموزش عالی آذربایجان غربی، اظهارداشت: طرح آمایش آموزش عالی در استان به صورت دانشگاه به دانشگاه در تمام مراکز آموزش عالی اجرایی می‌شود.
 
وی، افزود: تمامی ظرفیت‌های علمی در این آمایش مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در ۵ سال آینده کسب و کار و اشتغال جوانان در مسیر درست‌ تر قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه باید در این طرح از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، ادامه داد: طرح آمایش آموزش عالی در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و با بررسی‌ های صورت گرفته اختیاراتی برای استان‌ ها و بر اساس چارچوب‌ های شورای عالی انقلاب فرهنگی لحاظ شده است.
 
وی در خصوص برخی از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌ ها اظهار داشت: تصمیم درست اینگونه است که دو یا سه رشته تحصیلی درهم ادغام شده و یا به کلی حذف شوند، در تمام دانشگاه‌ های استان آزاد، پیام نور و دیگر دانشگاه‌ها هر موردی مبهم باشد آمادگی حل و فصل مشکلات را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار