در آستانه آغاز دهه مبارک فجر رقم خواهد خورد؛
تابناک هرمزگان- در آستانه دهه مبارک فجر و سفر دوم ریاست جمهور به استان هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کتابخانه سیار روستایی شهرستان جاسک (لیردف افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 30 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان ضمن تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: با عنایت به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه های رشد و پرورش توان فکری ، کشف و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و جهت بخشی آن ها در مسیر تحقق ارزش ها وهنجارهای اسلامی ایرانی و تقویت روحیه ی انقلابی از راه فرصت کتابخوانی را ایجاد می نماید و البته این موضوع در مناطق کم برخوردار اهمیت بیشتری دارد، اقدام به راه اندازی کتابخانه سیار در شهرستان جاسک (لیردف) نمود.
پشتکوهی افزود: در همین راستا در آستانه ایام الله دهه فجر و سفر دوم ریاست جمهوری به استان با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور در اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان کتابخانه سیار روستایی شهرستان جاسک (لیردف) افتتاح خواهد شد.
وی اظهار داشت: پروژه افتتاح این کتابخانه سیار روستایی به مبلغ پانزده میلیارد ریال می باشد. این کتابخانه سیار با حضور یک مربی همراه با کتاب، بازی و سرگرمی به 20 روستای توابع لیردف شهرستان جاسک خدمات فرهنگی خواهد رساند.
گفتنی است، شهرستان جاسک در شرق استان و 334 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد. جمعیت دانش آموزی
روستایی این شهرستان 70درصد از کل جمعیت دانش آموزی را شامل می شود.اولین ضرورت راه اندازی سیارروستایی درحوزه لیردف شهرستان جاسک با تراکم جمعیت چشمگیردانش آموزی دراین منطقه میباشد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار