نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم با تمام توان به کمک نیروهای امنیتی و انتظامی بیایند و نگذارند کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 30 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه استقبال و تشییع سرباز مدافع امنیت حسین حیدری‌لقب در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شهید حیدری‌لقب شهیدی است که به‌خاطر استقرار امنیت و دفاع از حریم مظلوم جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید.

وی افزود: وظیفه همه ما حضور جدی در عرصه ایجاد امنیت است و فراجا و نهاد‌های امنیتی برای استقرار امنیت در تلاش هستند و همه ما باید قدردان این مجموعه‌های انتظامی و امنیتی باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این شهید گران‌قدر کار بزرگی انجام داده در حالی که در وظیفه و ماموریت نبوده، اما خودش در شرایطی که ملاحظه کرده امنیت مردم در خطر است جان خود را فدای امنیت مردم می‌کند و این نشان می‌دهد نظام ما و تمام نهاد‌های امنیتی مردم‌مدار، مردم سالار و در خدمت مردم هستند و مردم عزیز هم با بدرقه این شهید قدردان آن‌ها هستند.

صفایی بوشهری تصریح کرد: امیدواریم برای کسانی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند درس عبرتی باشد و مردم عزیز هم با تمام توان به کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی بیایند و نگذارند کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند به اهداف خود برسند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار