با اجرای یک پویش خاص به مدت ۳۷ روز، ۹۹ تن در سراسر کشور از قصاص نجات یافتند؛ اتفاقی جالب توجه که مسئولان را بر آن داشته تا با اجرای پویشی تازه، به نوعی تداوم این روند را کلید بزنند و بکوشند افراد بیشتری را از اجرای حکم قصاص رهانده و فرصت دوباره‌ای به ایشان اهدا نمایند.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک قم، در جریان پویش «به عشق حضرت زهرا (س) می‌بخشم» که به مدت ۳۷ روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد، در سراسر کشور ۹۹ تن از قصاص نجات یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «صادقی» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق حضرت زهرا (س) می‌بخشم» که به مدت ۳۷ روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد، در سراسر کشور ۹۹ تن از قصاص نجات یافتند و با کمک شورا‌های حل اختلاف و صلح‌یاران، رضایت حاصل شد؛ در این پویش، چهار هزار و ۷۵۵ نفر از زندان آزاد شدند و ۳۳ هزار و ۲۶۱ پرونده نیز به سازش ختم شد.

وی افزود: از روز ۱۳ رجب (هفته گذشته) تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان، حدفاصل ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام نیز پویش «به عشق امام علی (ع) می‌بخشم» در جریان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار