امام جمعه یاسوج : برخی‌ها می‌گویند امروزه فلان امکانات را نیست، اما برخی نمی‌گویند ما از کجا شروع کردیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 27 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر به رحلت حضرت زینب در روز ۷ بهمن اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بود که حادثه کربلا را به همه جهانیان مخابره کرد.

آیت اله حسینی با بیان اینکه بانوان ما باید حضرت زینب را الگوی خودشان قرار دهند، افزود: برخی از زنان امروز در جامعه شعار زن زندگی، آزادی سر می‌دهند و راه کفر و دوزخ را می‌روند.

وی به روز ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور در سال ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: بازگشت امام به کشور به معنای شوکت، عظمت، پیشرفت و هویت به کشور مقدس ایران بود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عقب ماندگی و ذلتی که این سرزمین در زمان حکومت پهلوی داشت پایان داد، افزود: حکومت قاجار و پهلوی باعث شد که ایران هیچ وقت پیشرفت نکند.

وی گفت: در سال ۵۷ آمریکا با آن هیمنه و قدرتش در مقابل مردم و امام خمینی (ره) شکست خورد.

او با تبریک دهه فجر به ملت و مردم ایران ادامه داد: باید دستاورد‌های انقلاب را به مردم بگوییم و جهاد تبیین باید با زبان همه اقشار اجرا شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ما باید تاریخ گذشته را برای جوانان بازگو کنیم، افزود: شاید در استان‌های دیگر در زمان طاغوت امکاناتی بود، اما در این استان هیچ چیزی وجود نداشت.

آیت اله حسینی گفت: برخی‌ها می‌گویند امروزه فلان امکانات را نیست، اما برخی نمی‌گویند ما از کجا شروع کردیم.

وی همچنین با اشاره به استقبال جوانان از آیین اعتکاف گفت: اشتیاق جوانان و نوجوانان در اعتکاف لذت بخش است و این اشتیاق عنایت خدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار