مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله گفت: اسراییل در باتلاق غزه غرق شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 23 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عبدی پیش از ظهر سه شنبه در سلسله نشست‌های روشنگری در شهرستان زرندیه با بیان اینکه رجب ماه ریزش رحمت الهی است تا جسم و جان مؤمنان برای ماه مبارک رمضان آماده شود گفت: باید از فرصت‌های این ماه حداکثر بهره را ببریم و خود را در معرض این نسیم‌های الهی قرار بدهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد گفت: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان در رسانه‌های خود، استقبال پرشور جوانان از این مراسم بسیار معنادار است.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به نبرد چند ماهه رژیم اشغالگر قدس با غزه تصریح کرد: اسرائیل در باتلاق غزه در حال غرق شدن است و تلاش می‌کند تا به هر بهانه‌ای پای ایران را به رو در رویی مستقیم بکشاند.

وی نقش یمن در وقایع اسرائیل را بسیار اثرگذار دانست و افزود: این دلاوری شیر مردان یمنی برگرفته از ایثار و فداکاری شهدایی است که گوش به فرمان ولی فقیه خود بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله انتخابات پایان سال را بسیار مهم خواند و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات می‌کند که باید با بیان دستاوردهای نظام توسط تمامی کسانی که مخاطب دارند، مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار