مسئول دفتر سامانه نانینو در استان ایلام گفت : از ابتدای شروع فعالیت سامانه نانینو تاکنون ۲۶۱ کسب و کار در این سامانه جهت دریافت نان ویژه کسب و کارها ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 23 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین محبی بیان داشت : کسب و کار برای دریافت نان و آرد سهمیه تاکنون توسط فرمانداری های ۱۲ گانه استان تایید شدند.

وی گفت : این کسب و کارها شامل اغذیه فروشی و ساندویچی ها، رستوران و سالن های غذاخوری، مراکز بیمارستانی، خوابگاه ها، شرکت های بزرگ چون پتروشیمی و پالایشگاه، هیات های مذهبی و موسسه های خیریه، آشپزخانه ها و دیگر مشاغلی است که همواره به نان با مقادیر بالا نیاز دارند.

محبی ادامه داد : برای این کسب و کارها سامانه نانینو ردیف آرد و نان مجزا از آرد و نان یارانه ای خانوارها تعریف کرده است و باید صاحبان این مشاغل آرد و نان مورد نیاز خود را از محل مشخص ویژه کسب و کارها تهیه کنند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام نیز بیان داشت : سامانه نانینو آرد و نان یارانه ای مصرف خانوار را جدا و آرد و نان صنایع و کسب و کارها را به صورت آزادپز و مجزا تعیین کرده است.

باباخانی گفت :  نانوایی هایی که تراکنش های غیرمتعارف بالا در قسمت آرد یارانه ای مصرف خانوار داشته باشند، جریمه می شوند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار