معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی و دستگیری ۸ نفر از اعضای این باند خبر داد. متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک قم، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیا عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و نیز همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند ۸ نفر به هویت‌های معلوم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه، یک عدد سینی، دو عدد تندیس فلزی کوچک، ۶ عدد سکه طلایی رنگ، دو قطعه انگشتر و پرنده مشکوک به طلا کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار