رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند ۳ نفره توزیع مواد مخدر و کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک درشهر اندیشه شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 22 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، مشخص شد افرادی در شهر اندیشه شهریار در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز اقدامات پلیس، محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهر اندیشه مورد شناسائی قرار گرفت و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، خانمی حین تحویل یک بسته پلاستیکی به سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در شهر اندیشه دستگیر، خودرو توقیف و در بازرسی از آن، یک بسته پلاستیک حاوی 10کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، تیم دیگری از ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، وارد منزل زن توزیع کننده موادمخدر شده و موفق به دستگیری زن دیگری می شوند و در بازرسی از منزل آنها، 72 کیلو و600 گرم تریاک، یک حقه وافور، 2 عدد ترازوی بزرگ و کوچک و یک دستگاه ماکروفر آغشته به موادمخدر کشف شد.

سرهنگ زلفخانی بیان کرد: در ادامه، نفر اصلی باند توزیع موادمخدر، سوار بر یک دستگاه خودرو در فاز4 اندیشه شهریار شناسائی، دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی از منزل متهم، یک دستگاه ترازوی توزین، یک دستگاه پول شمار و دو دستگاه کارتخوان سیار کشف و متهمان دستگیر شده به همراه موادمخدر و سایر اقلام مکشوفه و خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار