مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در ۹‌ماهه جاری ۱۴۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان به مددجویان این نهاد کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 22 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری ، با اشاره به برنامه‌های مختلف این نهاد برای حمایت از اقشار نیازمند، گفت: طرح‌های مختلفی ازجمله زکات، صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، جمع‌آوری نذورات مردمی و سایر موارد را در برنامه کاری این نهاد برای حمایت از نیازمندان قرار دارد.
وی بابیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد:  
مردم نیک اندیش و خیران نیکوکار با مشارکت درطرح‌ها و برنامه‌های این نهاد در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۴۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.
مبشری بیان کرد: مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام، و سایر برنامه‌های این نهاد و  طرح‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان و اطعام حسینی در ماه‌های محرم و صفر جمع‌آوری‌شده است.
وی بابیان اینکه افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد نشان‌دهنده حسن اعتماد مردم به این نهاد است،  افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم خیر و نیکوکار،  بر اساس سیستم نیازسنجی این نهاد برای رفع نیاز‌های مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه شده است.
مبشری با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف مشارکت‌های مردمی این نهاد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه کمک به نیازمندان است، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار از خدمات حمایتی این نهاد در استان بهره‌مند هستند، که امید است با مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار