مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت : ۲۵ سایت تلفن همراه ۴G روستایی در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 21 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ کریمی اظهار داشت : در سال گذشته ۱۹ طرح در حوزه کسب و کارهای مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود : این اداره کل از تمامی شرکت‌ها و حتی افراد حقیقی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ حمایت شده و به صورت نامحدود این افراد می‌توانند از تسهیلات موجود استفاده کنند.

کریمی ادامه داد :  تا کنون ۳۱۷ سایت همراه اول، ۱۳۰ سایت ایرانسل، شرکت های وب ۴۵ سایت روستایی و ۱۰ سایت شهری در استان راه اندازی شده است.

وی بیان داشت : ۱۲۶ دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت در سطح استان فعالیت دارد که  از این تعداد ۹۹ دفتر شهری و ۲۷ دفترنیز در  روستاها فعال می باشند.

کریمی مطرح کرد : اعضای حقیقی فعال در حوزه فناوری اطلاعات استان و مشاوران آن‌ها در سطح استان شامل ۵۸ نفر بوده و همچنین ۱۰ شرکت دانش بنیان در استان ایلام فعالیت داشته که بیش از یک هزار شغل در این استان در این حوزه شناسایی شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار