استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب صورت گرفته اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 17 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه) در دیدار با مردم و معتمدین شهرستان سرپل‌ذهاب که در حرم احمدبن اسحاق برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

وی افزود: امروز زیر سایه چتر امنیت انقلاب به چنان اقتداری رسیدیم که هر فردی که چشم ناپاکی به آب و خاک ما داشته‌ باشد با او برخورد می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای بهتر شدن شرایط به حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند انتخابات نیاز داریم.

وی گفت: مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه یکی از پله‌های صعود کشور و یک فرصت است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم ‌و جمهوری اسلامی شرایط را فراهم کرده که هر فردی بتواند در بهبودی شرایط کشور اثرگذار باشد.

صحرایی گفت: اقدامات زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب صورت گرفته اما هنوز با آنچه که مطلوب شده فاصله زیادی داریم و سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان کرمانشاه مشکلات، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی دارد که باید بر آن متمرکز شویم.

وی بیان کرد: هر اقدامی که تا کنون برای خدمت رسانی به مردم انجام شده لطف الهی بوده و مهم‌ترین ابزار استفاده از این لطف الهی انقلاب اسلامی است.

صحرایی گفت: مدت‌ها است در خدمت رسانی بازی سیاسی را کنار گذاشته‌ایم و این بازی‌ها را به رسمیت نشناخته‌ایم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امام و شهدایی که جانشان را برای انقلاب داده‌اند وسیله لطف الهی برای همه بوده‌اند و باید قدردان این افراد باشیم.

صحرایی یکی از ظرفیت‌های عظیم سرپل ذهاب را سامانه گرمسیری برشمرد و گفت: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شد.

وی اذعان کرد: حرم «احمدبن اسحاق» اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از موثق‌ترین اصحاب ایرانی بودند که باید از مزایای مادی و معنوی هم‌جواری با ایشان بهره‌مند شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار