مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در ۱۰ نقطه در سطح استان برپا و کالاهایی نظیر گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، حبوبات، شکر، برنج، خرما و... در این بازارچه‌ها توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 17 January 2024

 عباس شیرمحمدی روز چهارشنبه درگفت وگویی اظهار داشت: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان قم موظف به تامین کالاهای فوق الذکر در این بازارچه‌هاست و همچنین سازمان میادین شهرداری قم متولی آن انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از دایر کردن این بازارچه‌ها عرضه کالا بدون واسطه و به قیمت مناسب به همشهریان می‌باشد افزود: فعالیت این بازارچه‌ها از امروز چهارشنبه آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز مکلف شده به کلیه دستگاه‌های مربوطه برای شروع فعالیت در این بازارچه کمک‌رسانی کند.

شیرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخورد با گرانفروشان و اخلال‌گران اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار قم محسوب می‌شود، اظهار داشت: باتوجه به رویکرد و سیاست دولت سیزدهم در مسائل اقتصادی، حل مشکلات مردم در مسائل معیشتی و رفع موانع تولیدکنندگان استان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استاندار قم در طول این مدت در جلسات ستاد تنظیم بازار بارها تاکید کرده که با اخلال‌گران در وضعیت معیشت مردم به صورت جدی برخورد خواهد کرد، در این راستا طبق دستور وی گشت‌های بازرسی از واحدهای فروش کالا در سطح استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات و اداره کل صمت افزایش چشم‌گیری داشته‌است.

شیرمحمدی اظهارداشت: همچنین معاونت اقتصادی استانداری قم مکلف است نظارت جدی بر عملکرد دستگاه‌های فوق الذکر داشته و گزارش‌های هفتگی را بررسی نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار