جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 16 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تسهیلات اشتغال زایی جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیران و نماینده‌های دستگاه‌های حمایتی و مدیران بانک‌ها در استانداری استان برگزار شد.
سیداحسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: راه تداوم حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ است و این تسهیلات فرصت خوبی برای پرداخت به کسانی است که به دنبال اشتغال هستند.
وی با بیان اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان مناسب نیست تصریح کرد: عملکرد سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات جزء ۳ بند تبصره ۱۸ قابل قبول نیست و تا جلسه بعدی که حدود دو هفته دیگر برگزار می‌شود، باید پرداختی‌ها به ۴۰ درصد افزایش یابد.
عسکری با اشاره به اینکه نهاد‌های پشتیبان و تسهیلگر پای کار باشند و پرونده ارجاعی به بانک‌ها را پیگیری کنند، گفت: این نهاد‌ها یک نفر رابط میان بانک‌ها و دستگاه برای پیگیری تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی کنند.
وی با اشاره به اهمیت تسهیلات تبصره (۱۸)، در زمینه اشتغال زایی نیازمندان، در خصوص همکاری بانک‌ها به تسریع در فرآیند تخصیص و جذب اعتبارات این تسهیلات در سطح استان تاکید کرد و گفت: دقت شود که تسهیلات تبصره ۱۸ به افرادی که واجد شرایط هستند، پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افبزود: درخصوص تسهیلات جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ بانک‌های عامل تلاش کنند تا پایان سال پرداختی خود را به ۹۸ درصد برسانند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار