رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه گفت: ما می‌دانیم به قله نزدیکیم و رسیدن به قله در گرو وحدت ملی و همدلی و همراهی با مردم است که خون می‌دهند اما خاک نمی‌دهند. نقشه راه آینده ما چیزی جز برداشتن کارهای بر زمین مانده و تلاش در راستای احقاق حقوق مردم و نزدیک شدن به آرمانشهر مهدوی نیست.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 15 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسن عبدلیان پور عصر امروز، ۲۵ دی ماه در آیین تحلیف کارشناسان رسمی دادگستری و تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با اشاره به دیدار خود از خانواده شهدا و ابلاغ پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه بیان کرد: شهیدان از برگزیدگان هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در کنار شهدا به شرافتمان سوگند یاد می‌کنیم و اگر اشتباهی از ما در امر وکالت و کارشناسی رخ دهد، فردا باید جواب این شهدا را بدهیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بیان کرد: کارشناسی و وکالت یک بال فرشته عدالت در امر دادرسی، احیاء عدالت و رسیدن به عدالت است.

وی با اشاره به جایگاه شهدای ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: بی‌شک هر خونی، خونخواهی و هر راهی، راهپیمایی دارد که نباید بگذارد پرچم آن بر زمین بماند.

عبدلیان پور با بیان این مطلب که ملتی که شهادت دارد، نمی‌تواند بدون خط قرمز‌های خود زندگی کند، تصریح کرد: وکلا اگر در مسئولیت خود کوتاهی کرده و از حق خواهی و عدالت طلبی دست بردارند بر خط قرمز خون شهدا پا گذاشته‌اند.

وی افزود: اگر کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده نگران حق و عدالت نباشند و خود را سربازان عدالت ندانند بر خون شهدا پا نهاده‌اند و خون شهید همه خط قرمز‌های ما را مشخص کرده است.

عبدالیان پور ادامه داد: خون شهید بیان می‌کند که حفظ این نظام مقدس و پایبندی به ارزش‌های والای اسلام، ولایت فقیه، مقاومت، شهدا و خانواده شهدا و وحدت ملی خط قرمز ماست.

وی بیان کرد: اگر امروز دشمن جنایتکار تصمیم دارد با ترور و جنایت علیه بشریت، ما را از آرمان‌خواهی خود منصرف سازد، به کوری چشم دشمنان پرشورتر از همیشه عدالتخواهی و حمایت از مظلومان دنیا را فریاد خواهیم زد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه افزود: اگر با شهادت زنان و کودکانمان قصد ترساندن ما از ادامه مسیر است، ما محکم‌تر از قبل پای بر زمین می‌کوبیم و آرمان‌های شهدا را فریاد می‌زنیم.

وی افزود: اگر دشمن جنایتکار می‌خواهد با شهادت دختران کاپشن صورتی و گوشواره قلبی ما را از مشارکت در وعدهگاه‌های ملی همچون انتخابات بازدارد باید بدانیم ما شبیه سردار قلبهایمان همگی کاندیدای تیر و ترکش و شهادت هستیم و از خط قرمز برای مشارکت کوتاه نمی‌آییم.

عبدلیان پور ادامه داد: عملکرد مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه در دو سال گذشته موید همین ادعاست و تلاش می‌کنیم خودمان را به شهیدان نزدیک کنیم و برای همین دفاتر خود را در مساجد سراسر کشور قرار داده‌ایم تا حقوق عامه را احیا کرده و به عدالت قضائی نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه در پایان تصریح کرد: اگر قله شرافت و انسانیت را مدینه فاضله مهدوی بدانیم، هر یک از ما وظیفه داریم هر صبح برای امیدوار کردن و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و امروز بی‌شک دشمن برای ناامیدی و دلسردی ما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه سفر مشهد را به خادمیان گلزار شهدای کرمان هدیه داد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار