رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تاکید کرد
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود، با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 15 January 2024


عامر محبی در گفت وگو با خبرنگار تابناک گیلان، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود دارای سه تیم امداد و نجات است، اظهار کرد: یک تیم در پایگاه امداد و نجات تالش محله و یک تیم در پایگاه امداد و نجات چاف و چمخاله مستقر است و یک تیم واکنش سریع داریم.

وی با اشاره به آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران احتمالی برف و باران، افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در بیش از ۱۰۰ مورد تصادفات محور لاهیجان - لنگرود و بالعکس حضور داشتند و اقدام به انتقال ۷۵ مورد به بیمارستان و رسیدگی به ۱۸ مورد به صورت سرپایی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود با بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۷ مورد جست و جو و نجات در مناطق کوهستانی داشتیم و ۱۷ نفر را از مفقودی رهایی دادیم، گفت: متاسفانه ۹ مورد فوتی سر صحنه در تصادفات داشتیم.

محبی با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.

وی همچنین پایگاه امداد و نجات چاف و چمخاله را نیازمند یک دستگاه خودروی ست نجات دانست و گفت: امیدواریم با کمک سازمان جمعیت هلال احمر بتوانیم این نیاز را رفع کنیم، زیرا تجهیز آن پایگاه مفید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار