رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی است و نمایشگاه بزرگی برای بیان دستاوردهای نظام در سطح ملی و منطقه‌ای خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 14 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر آغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی است که ملت ایران با تبعیت از فرمایشات امام راحل پس از تحمل سال‌ها اسارت و بندگی از زیر یوغ استعمار و استبداد داخلی رهایی پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه دهه فجر نقطه عطفی برای ملت ایران است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی آخرین انقلاب بزرگ اجتماعی در سطح دنیا است لذا همه دستگاه‌ها باید با تمام قوا وسط میدان بیایند.

وی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری همواره تبیین ارزش‌های انقلاب است، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال آموز‌ه‌های انقلاب اسلامی است و نمایشگاه بزرگی برای بیان دستاورد‌های نظام در سطح ملی و منطقه‌ای خواهد بود.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر هر کدام به شعاری مزین است و شعار محوری آن «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است که انتظار می‌رود متناسب با نام‌گذاری برنامه‌های شاخص انجام گیرد.

وی تاکید کرد: بنا بر ابلاغ که از تهران صورت گرفته است در استان کردستان نیز باید یک برنامه شاخص را سطح ملی در برگزار کند و انتظار داریم که دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بر لزوم تجلیل چهره‌های شاخص و خانواده‌های شهدای انقلاب در این ایام تاکید کرد و گفت: از تبلیغات میدانی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی مساجد غافل نشویم.

وی یادآور شد: برگزار مراسمات دهه فجر نباید به سطح شهر‌ها ختم شود بلکه باید تا عمق روستا کشیده شود.

لزوم تشکیل قرارگاه تولید محتوا

فرماندار سنندج نیز در این جلسه بر ضرورت توجه به همه اقشار جامعه در برگزاری مراسمات دهه فجر تاکید کرد و گفت: در این ایام دستگاه‌ها متناسب با جامعه هدف خود مراسمات را برنامه ریزی کنند و نباید توجه فقط به قشر خاصی باشد.

حسن عسکری با بیان اینکه باید برنامه‌های متفاوت برای سلیقه‌های متفاوت در ایام الله دهه فجر پیش‌بینی شود، افزود: با ویژه به جوانان می‌توان فرهنگ انقلاب اسلامی به را خوبی به آنان انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند دستاورد‌های نظام را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: فضای مجازی نباید حالت انفعالی به خود بگیرد و فقط گزارش عملکرد باشد بنابراین تشکیل یک قرارگاه تولید محتوا در فضای مجازی نیاز داریم ضروری است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین با رویکرد انتخابات و تشریح دستاورد‌های نظام در مشارکت مردم تاثیر خواهد داشت، گفت: در زمینه مشارکت مردمی و حضور در انتخابات وضعیت خوبی داریم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار