کد خبر: ۱۱۴۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 14 January 2024

از نیاکان تا نیاکان این‌بار در گیلان

حلوا شکری نیاکان با بیش از 70 سال سابقه درخشان در تولید حلوا شکری و محصولات کنجدی فعالیت خود را بصورت سنتی از سال 1332 در استان خوزستان و شهرستان شوشتر با نام تجاری نیاکان آغاز نموده است. از سال 1368 تولید خود را به صورت صنعتی در مساحت بیش از 2000 متر و در حجم بالا به بازار ارائه کرده و در حال حاضر یکی از برند های محبوب و شناخته شده حلوا شکری در ایران و منطقه خلیج فارس است.

درحال حاضر فعالیت این مجموعه در نظر‌آباد کرج ادامه دارد و با استفاده از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد اولیه، مشغول به تولید و عرضه محصولات بر پایه کنجد مانند:

  • انواع حلواشکری
  • حلوا ارده
  • کنجد
  • کرم ارده در طعم‌های مختلف
  • انواع شیره مانند شیره توت، شیره انگور، شیره خرما و ... است.

توزیع محصولات در استان گیلان و شهر رشت

با توجه به کیفیت بالا ، طعم عالی و منحصر به فرد محصولات نیاکان، تقاضا برای عرضه بیشتر این محصولات در سراسر ایران گسترش یافت و به تدریج این محصولات در فروشگاه‌های بزرگ سراسر کشور مانند فروشگاه‌های افق کوروش فروشگاه‌های اتکا، فروشگاه‌های رفاه و ...  توزیع شده است.

در حال حاضر، مجموعه نیاکان تصمیم گرفته است تا با تولید بیشتر مواد غذایی باکیفیت و سالم ، محصولات خود را به طور گسترده‌تر در سراسر کشور ارائه کند تا دسترسی همگان به این محصولات بیش از پیش باشد و مردم بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر محصولات سالم، مقوی و مغذی مورد نیاز خود را پیدا کنند.

اکنون، کمپین بزرگی در شهر رشت و استان گیلان توسط برند نیاکان با شعار " از نیاکان تا نیاکان، این‌بار در گیلان"در در حال برگزاری است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم هدف اصلی برند نیاکان از برگزاری این کمپین،  آشنایی بیشتر مردم با مجموعه نیاکان، معرفی محصولات سالم و مغذی برای وعده صبحانه و یا میان‌وعده به جای مصرف خوراکی پر ضرر و دسترسی راحت‌تر مشتریان عزیز به این محصولات است.

به همین دلیل، توزیع بیشتر محصولات نیاکان در استان گیلان به ویژه در شهر رشت آغاز شده و از این پس مردم عزیز گیلان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ هایپر احمدی و سایر فروشگاه‌های مواد غذایی به راحتی به محصولات نیاکان دسترسی داشته باشند و با خرید این محصولات سلامت خود را تضمین کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه نیاکان به سایت نیاکان مراجعه فرمایید.

از نیاکان تا نیاکان این‌بار در گیلان

چرا محصولات نیاکان را انتخاب کنیم؟

همان‌گونه که گفتیم، مجموعه نیاکان تولید کننده محصولات  مغذی بر پایه کنجد است. شعار این برند "قوی بمان" است و هدف از تولید چنین محصولاتی، عرضه مواد غذایی باکیفیت و سالم است تا سلامت مردم عزیز کشورمان، تضمین شود. همچنین این محصولات دارای طعمی منحصر به فرد و اصیل هستند که کاملا مطابق با ذائقه ایرانیان است.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا کنجد به عنوان ماده اصلی محصولات نیاکان استفاده می‌شود؟ در جواب این سوال باید گفت که کنجد یک دانه بسیار پرطرفدار و مغذی است که حتی در زمان‌های قدیم نیز به عنوان یک منبع غذایی کامل و حتی به عنوان درمانی برای بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

دانه کنجد دارای فواید بسیاری برای سلامتی است. در اینجا برخی از مهم‌ترین فواید آن آورده شده‌اند:

  1. سرشار از مواد مغذی: کنجد سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، و ویتامین‌های B است که برای سلامت استخوان‌ها، متابولیسم، و تولید انرژی حیاتی هستند.
  2. منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها: کنجد حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند سزامین و سزامولین است که می‌توانند به کاهش استرس اکسیداتیو و پیشگیری از بیماری‌های مزمن کمک کنند.
  3. تقویت سلامت قلب: دانه‌های کنجد می‌توانند به کاهش سطوح کلسترول و تری‌گلیسیریدها کمک کنند، که این امر به نوبه خود به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.

مشاهده محصولات نیاکان

  1. کمک به کنترل قند خون: کنجد ممکن است به تنظیم سطوح قند خون کمک کند، که این برای افراد مبتلا به دیابت یا کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند مفید است.
  2. خواص ضدالتهابی: خواص ضدالتهابی کنجد می‌تواند به کاهش التهاب و درد در شرایط مانند آرتریت کمک کند.
  3. تقویت سلامت پوست و مو: دانه‌های کنجد حاوی موادی هستند که می‌توانند به تقویت سلامت پوست و مو کمک کنند.
  4. حمایت از سیستم ایمنی: با توجه به محتوای بالای ویتامین‌ها و مواد معدنی، کنجد می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

نتیجه‌گیری:

شرکت نیاکان، با بیش از 70 سال سابقه، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه حلوا شکری و محصولات مبتنی بر کنجد در ایران است. نیاکان به دلیل کیفیت بالا و طعم منحصر به فرد محصولاتش، به یکی از برندهای محبوب در ایران و منطقه خلیج فارس تبدیل شده است. به تازگی، نیاکان با راه‌اندازی کمپینی در گیلان و شهر رشت، به دنبال گسترش بازار و افزایش دسترسی مردم به محصولات سالم و مغذی خود است.

محصولات نیاکان، که بر پایه کنجد تولید می‌شوند، فواید زیادی برای سلامتی دارند، از جمله: غنی از مواد مغذی، خاصیت آنتی‌اکسیدانی، تقویت سلامت قلب، کمک به کنترل قند خون، خواص ضدالتهابی، تقویت سلامت پوست و مو، و تقویت سیستم ایمنی. این محصولات به دلیل داشتن طعم اصیل، مطابق با ذائقه ایرانیان است.

نیاکان با تاکید بر عرضه مواد غذایی سالم و باکیفیت، هدف خود را تضمین سلامت جامعه قرار داده و به دنبال گسترش دسترسی به محصولات خود در سراسر کشور است. این اهداف و تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد نیاکان به ارائه محصولاتی با کیفیت و مغذی به مشتریان خود است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار