رئیس قوه قضاییه گفت: هدف دشمن در وضعیت کنونی این است که انتخابات را در کشور ما بی فایده نشان دهد ولی بدون شک با بصیرت ملت ایران در این هدف خود هم به نتیجه نمی رسد.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 10 January 2024

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای،روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن محمدباقر(ع) در آستان مقدس آن حضرت در مشهد اردهال افزود:یکی از برگ های زرین انقلاب اسلامی ایران انتخابات است و باید به عنوان یک وظیفه،حق و کمک به ارتقای نظام جمهوری اسلامی در آن حضور پرشور داشته باشیم.

وی اظهار کرد:دشمن از مردم می ترسد،آنچه ایران اسلامی دارد مردم است چراکه در مسیر حق بوده و در راه حق ایستادگی می کنند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد:دشمن تلاش می کند مردم در صحنه های مختلف حضور نداشته باشند چراکه از مردم ضربه خورده،حضرت علی(ع) به مالک اشتر توصیه می کند بر مردم تکیه کن و از مردم کمک بگیر و دشمن تلاش می کند بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت:پیروزی ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی مرهون رهبری الهی ،مقتدر،بصیر و خداگونه و امت پیرو رهبر است و دشمن تلاش می کند تا این ۲ را ضعیف کند.

وی افزود:امرو ما به عنوان کارگزاران نظام در همه حوزه ها باید بدانیم در جایگاهی قرار گرفته ایم که برای این جایگاه ها از صدر اسلام تا کنون خون های زیادی در راه دفاع از حق ریخته شده و ایثارگری ها و جانبازی ها بوده و ما باید به این نظام،کشور و مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد:وای به حال ما اگر به خاطر حفظ جایگاه و گروه و جریان سیاسی از جایگاه خود سواستفاده کنیم چراکه مسوولیت ما سنگین است و باید به فکر مردم ،اسلام و حفظ ارزش ها باشیم.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش گفت:حضرت امام محمد باقر(ع) فرزندش را به منطقه کاشان اعزام کرد چراکه این مردم شایستگی این را دارند که فرزند بلافصل امام باقر(ع) برای ارشاد آنها به این منطقه بیاید،این شخصیت بزرگوار که فرزند حجت خدا است برای تبلیغ دین و بازکردن شبهه ها و جلوگیری از انحراف و انجام جهاد تبیین به این منطقه آمد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای افزود:اقدامات حضرت علی بن محمدباقر(ع) در مدت کوتاه سه سال در منطقه کاشان به گونه ای بود که طاغوت زمان از حضور ایشان احساس خطر کرد و برای حفظ منافعش آن حضرت را به شهادت رساند.

وی اظهار کرد: هدف دشمنی که امام حسین(ع) را به آن شکل به شهادت رساند نابودی اسلام بود و امروز هم همان هدف را دارد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد:برخی از برهنگی ها،بی عفتی ها،فساد های مالی و فتنه ها با هدف ضربه زدن به اسلام است البته منظور من این نیست که هر کسی که رعایت مسائل شرعی ازجمله حجاب را نمی کند این هدف را دارد اما دشمن اصلی ما از همه این مسائل با هدف ضربه به اسلام استفاده می کند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت:اگر حق پیروز شود باطل امکان جولان ندارد و وظیفه ما این است که در مقابل تهاجم بزرگ فرهنگی که مقام معظم رهبری از سال ها دور به این مهم اشاره کردند بایستیم و دشمن تلاش می کند با هزینه های فراوان به ارزش های اسلامی ضربه بزند.

وی  افزود: با کار فرهنگی صرف نمی توان جلو کار خلاف را گرفت و باید تیغ عدالت در کنار موضوع تبیین با هم پیش برود،کسانی حرف حق را می فهمند اما در مقابل آن می ایستند و قصدشان ایجاد فتنه در بین مردم است باید با اینگونه مسائل به شکل انتظامی برخورد شود.

وی اظهارکرد: همه ما وظیفه داریم در کنار امر به معروف و نهی از منکر و تبیین و پاسخ به شبهات به معاندان و مزدوران دشمن اجازه توهین به ارزش ها را ندهیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار