رئیس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام:
رئیس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام گفت: توجه به استانداردها و کیفیت مصالح ساختمانی در طرح های عمرانی و ساخت و سازها باید بیش از پیش، مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گیرد و کارشناسان این اداره کل با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد برخوردهای قانونی خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی دوست‌محمدی اظهار کرد:دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند در اجرای طرح‌های فنی و عمرانی خود ضوابط ، مقررات و معیارهای فنی و استانداردهای ملی را رعایت کنند.

وی گفت: استفاده از مصالح استاندارد در تمام پروژه‌های ساختمانی الزامی‌ است و تمامی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در استان به طور مستمر توسط کارشناسان این اداره کل بازرسی می‌شوند.

رئیس تأیید صلاحیت استاندارد ایلام با بیان اینکه موضوع ایمنی شهرها در برابر مخاطرات طبیعی یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد است، افزود : توجه به استانداردها و کیفیت مصالح ساختمانی در طرح های عمرانی و ساخت و سازها باید بیش از پیش، مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گیرد و کارشناسان این اداره کل با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد برخوردهای قانونی خواهند داشت.

دوست‌محمدی با اشاره به نظارت‌های این اداره کل بر تولید کنندگان در سطح استان، از سازندگان مسکن ملی خواست در ساخت و سازهای این پروژه‌ها از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار