امام جمعه شیروان گفت: دشمنان با تبلیغات گسترده فقط اشکالات و ضعف‌های کشور را نمایش می دهند و موفقیت‌ها را نادیده می‌گیرند تا مردم را از نظام و کشور مایوس کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 12 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان در آیین سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته شیروان، اظهار کرد: امامین انقلاب بعد از توکل و تکیه بر خدا، مردم را، ولی نعمت خود دانسته و تمام کار‌ها را فارغ از جناح‌ها و احزاب بوسیله مردم پیش می‌برند.

وی با اشاره به قدرت، عظمت و عزتی که جمهوری اسلامی امروزه پیدا کرده گفت: اگر پیام انقلاب بیرون از مرز‌ها قرار گرفته و مبارزانی در فلسطین و دیگر کشور‌های اسلامی و غیراسلامی می‌جنگند، به پیروی تاسی از انقلاب اسلامی و توجهی است که امامین انقلاب به مردم داشتند.

امام‌جمعه شیروان افزود: هر ساله تمام دنیا از حماسه‌ای که مردم در انتخابات شکل می‌دهند، انگشت به دهان و مبهوت می‌شوند، لذا باید مراقب فتنه دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات باشیم.

حجت‌الاسلام تکمیلی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار‌های اخیر نقشه‌های دشمن را برای جدا کردن مردم از انقلاب بر شمردند که اولین حربه دشمن کمرنگ نشان دادن مردم در مناسبت‌هایی، چون راهپیمایی‌ها، اجتماع میلیونی اربعین، جشن‌های غدیر و نیمه شعبان و حضور مردم در نمازجمعه است.

وی با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف تاکید کرد: هر ساله صد‌ها هزار نفر در این مراسم شرکت می‌کنند، ولی دشمن آن را در تبلیغات نشان نداده و ادعا می‌کند مردم از دین برگشته‌اند.

حجت‌الاسلام تکمیلی دومین نقشه دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب، از نظر مقام معظم رهبری را تلاش دشمنان برای مایوس و ناامید کردن مردم دانست و تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات گسترده فقط اشکالات و ضعف‌ها را نشان داده و موفقیت‌ها را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: دشمن در پررنگ کردن مشکلات جنجال و تبلیغ به راه انداخته و ادعا می‌کند حضور مردم در انتخابات بی تاثیر است.

امام‌جمعه شیروان فتنه سوم دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب ازدیدگاه مقام معظم رهبری را تلاش برای ترساندن مردم از برخی کشور‌ها خواند و گفت: در ۲۰۰ سال اخیر دشمن سعی دارد مردم را از کشورهایی، چون آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس صهیونیستی بترساند غافل از اینکه قدرت واقعی از آن مردم و ایمان مردم است.

حجت‌الاسلام تکمیلی خدعه چهارم دشمنان را بی اعتنا کردن مردم به حجاب و حیا دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم در بی‌حیایی و شهوات فرو می‌رفتند در عرصه‌های انقلاب حاضر نمی‌شوند، لذا دشمن هزینه می‌کند تا اعتقاد مردم را تضعیف کند.

امام جمعه شیروان در ادامه با اشاره به اشاره به تقسیم بندی احزاب چپ و راست و... تاکید کرد: این طبقه‌بندی‌ها غلط است و همه ما دنبال عزت و اقتدار انقلابیم و اختلاف سلیقه امری طبیعی است.

حجت‌الاسلام تکمیلی شرط اول و اصلی که یک نماینده مجلس باید از آن برخوردار باشد را تدین و اعتقاد و التزام وی به اسلام دانست و گفت: شخص که شرط تدین را دارا باشد، در پی رشوه گرفتن و فساد نیست.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار