دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: ضرورت دارد که از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های داخلی دست‌وپاگیر دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 11 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمدباقر آقاعلیخانی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ظرفیت بالای این ستاد اشاره و اظهار کرد: لازم است از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های داخلی دست‌وپاگیر دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا بوده و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به‌نفع تولید اجرا شود.

حل مشکلات ۲۵ طرح و واحد تولیدی اردبیل

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در ادامه این جلسه اظهار کرد: بیان واضح قوانین، محدودیت‌ها و معافیت‌ها از جمله در حوزه تأمین اجتماعی به تولیدکنندگان دارای اهمیت است.

وی با تأکید بر اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل، تصریح کرد: دستگاه‌های مربوط باید این مصوبات را در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان عملیاتی کنند.

گفتنی است، در این نشست مشکلات ۲۵ طرح و واحد تولیدی استان اردبیل از جمله مشکلات بانکی، واگذاری زمین، مالیات، تأمین اجتماعی، شهرک‌های صنعتی و تأمین خدمات زیرساختی همچون برق و گاز، بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار