فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: دشمنان ما ایمان و روحیه شهادت طلبی این ملت را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند و به همین دلیل شکست خوردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 11 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی در یادواره شهدای زن که با محوریت شهید پروانه شماعی‌زاده، ظهر امروز پنج‌شنبه (۲۱ دی‌ماه) در تالار شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه توسط بسیج جامعه زنان ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، می‌توانیم در ادامه مسیر زندگی این اسطوره‌های ایثار و مقاومت گام برداریم؛ مطابق فرموده مقام معظم رهبری حاج قاسم نه یک فرد و یک فرمانده نظامی، بلکه یک مکتب و فرهنگ است.

وی افزود: این مکتب برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخارآفرین باشد، می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز به برکت این مکتب ارزشمند بسیاری از افراد تحت تاثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان در این چند دهه همه حربه‌های موجود را علیه ملت ایران به کار برده‌اند و این مردم با همه وجود خود ترور، جنگ و فشار اقتصادی را لمس کرده‌اند، اما سوال اینجاست که چرا دشمنان موفق نشدند به آمال و آرزوهای خود برسند؟ زیرا آنها ایمان و روحیه شهادت طلبی این ملت را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند.

یاربیگی اضافه کرد: امید آن می‌رود که بتوانیم پاسدار خون این شهدا و فداکاری‌های آنها باشیم و روز به روز بر عزت و موفقیت این کشور افزوده شود و روزی برسد که پرچم این انقلاب با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) برسد.

وی تشریح کرد: امروز می‌بینم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در واقع همچنان بر قله‌های افتخار ایستاده و در مسیر پر فروغ خود در حال حرکت است و این امر مایه افتخار برای مردمان و زنان این سرزمین است؛ امروز شاهد برگزاری یادواره شهید هستیم و در واقع گرامیداشت زنان بزرگ و مادران قهرمان پرور این دیار، زنانی که در طول این انقلاب همواره ارادت خود را به امام (ره) و به این راه ارزشمند نشان داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ضمن تشکر از حاضرین و مدعوینی که این برنامه را برگزار کردند، و قدردانی از خانواده‌های شهدا، شهیده شماعی زاده که به عنوان شهید شاخص معرفی شده و همچنین شهید ایازی، شهید رضا عباسی، گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله)، استان کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام گرفته، لذا در شأن و منزلت این استان است که مسئولین خاضعانه و خاشعانه خدمت کنند.

در پایان برنامه از خانواده های شهدای که دعوت شده بودند تقدیر و قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار