مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان مطرح کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان عزم جدی برای راه‌اندازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بار به‌منظور حفظ و بهبود شرایط حمل و نقل شهری و محیط‌ زیست دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 09 January 2024

سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: با توجه به اینکه ایجاد زیرساخت‌های حمل‌ونقل بار به‌منظور حفظ و بهبود شرایط حمل و نقل شهری و محیط زیست یکی از ارکان این حوزه در سطح کلان‌شهرها است، شهرداری اصفهان عزم جدی را برای راه‌اندازی اینگونه زیرساخت‌ها دارد.

وی افزود: به‌همین منظور با گروه صنعتی انتخاب که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سطح کشور است و هلدینگی در حوزه حمل‌ونقل و بار دارد، جلساتی برگزار شده است و راه‌اندازی نخستین توقفگاه و بارانداز مشارکتی با مشارکت شهرداری اصفهان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: عوامل متعددی از جمله معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان حمل‌ونقل و بار شهرداری اصفهان، سازمان سرمایه‌گذاری، گروه صنعتی انتخاب و شهرداری منطقه ۱۴ در این پروژه دخیل هستند و زمینی که برای این موضوع در نظر گرفته شده، در حوزه استحفاظی منطقه ۱۴ است.

عبدالهی بیان کرد: ایجاد این بارانداز از چند جهت حائز اهمیت است؛ نخستین موضوع توزیع مناسب و مهندسی شده تمام مایحتاج روزمره کلان‌شهر اصفهان در حوزه مواد غذایی و دارو و خدمات‌رسانی است که با راه‌اندازی این بارانداز این اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی حفظ زیرساخت‌های شهری، آسفالت و تأسیسات شهری است که با تفکیک و کوچک‌سازی بارها، خودروهای سنگین حمل‌ونقل بار در سطح شهر اصفهان تردد نخواهند کرد و امیدواریم با راه‌اندازی اولین بارانداز و توقفگاه در شهر اصفهان بتوانیم قدم مهمی را در این حوزه برداریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: موضوع بعدی حفظ محیط‌زیست شهری است و با توجه به اینکه خودروهای دارای تناژ بالا آلودگی بیشتری دارند، با اجرای این طرح این خودروها در سطح شهر کمتر تردد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار