بیشترین کاهش بارش‌ها با 71.6 درصد برای استان قم است و در رتبه بعدی نیز استان قزوین با رشد منفی 69.8 درصدی قرار گرفته است. کمترین کاهش بارش نیز با 1.9 درصد برای استان مازندران است.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ 08 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با ذکر این مطلب که مولد سازی بخش زیادی از طرح های نیمه تمام مازندران را تکمیل خواهد کرد، بیان داشت: از شرق تا غرب استان سه هزار طرح نیمه تمام شناسایی شد که باید هر چه زودتر تکمیل شوند.

که نقش دختران نقی و هما را بازی می کردند در کشور سوئد زندگی می کنند و جدا از این مورد، موضع گیری های سیاسی سال گذشته آنها نیز به نحوی بود که ادامه همکاری شان با صدا و سیمای ایران و سریال پایتخت میسر نیست.
کارشناس هواشناسی مازندران: هوای استان تا چهارشنبه پایدار با افزایش نسبی دما همراه است. از عصر چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در مناطق غربی استان خواهیم داشت که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها با ریزش برف پیش بینی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز در ساری با بیان اینکه در ۳۱ استان، ۴۶۰ شهرستان و هزار شهر کشور ستاد امر به معروف و نهی از منکر دایر است، گفت: اعضای ستاد را ۱۸ شخصیت حقوقی تشکیل می‌دهند.

تحلیلگر مسائل رسانه : بررسی ۶۰۰ میلیون محتوا با موضوع حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی غربی- صهیونیستی به هدف پسا تروریستی خود که دوقطبی کردن جامعه ایران است، نتوانستند دست پیدا کنند و شکست خوردند.

فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائم شهر و دستگیری آدم ربایان خبر داد

تالاب و پناهگاه حیات وحش میانکاله که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران و پذیرای پرندگان مهاجر است است با باران‌های اخیر جان تازه گرفته است

به مناسبت ایام شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته مادر؛ کمک‌های مومنانه کارکنان نیروی انتظامی استان مازندران میان نیازمندان حاشیه شهر‌های استان توزیع شد.

محموله ۱۰هزار تنی مرکبات سورتینگ داران جویبار امسال به ۷کشور خارجی صادر شد.

نمایشگاه دستاورد‌های اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در حاشیه پارک ۲۲ بهمن بهشهر برپا شد.

دیدار مردمی دادستان مرکز استان عصر روز چهارشنبه در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار خواهد شد

فرهاد دیاری قهرمان فریدونکناری مسابقات بین المللی ۲۰۱۸ کاراته شیراز مدال طلای خود را به خانواده شهید منوچهر نصیری اهدا کرد.

تیم منتخب کشتی آزاد با ۷ کشتی گیر مازندرانی برای حضور در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، دیشب راهی کرواسی شد.

نمایندگان مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، حریفان خود را شناختند. نساجی مازندران در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک است و نیکا پارس چالوس مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار