مدیرکل گمرک کرمانشاه:
مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد ۳۳ درصدی وزن و افزایش ۴۲ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در ٩ ماهه سپری شده از سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 08 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، اظهار کرد: ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات این استان را در این مدت یک میلیارد و ۶۳ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۹۹۶ دلار به وزن ۲۶۰ هزار و ۳۰۱ تن عنوان کرد.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۳۳ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۶۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با ۸۴۴ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۶۰۸ دلار به وزن ۹۱ هزار و ۶۰۳ تن، با سهم ۷۹ درصدی ارزش و سهم ۳۵ درصدی وزن، بیشترین میزان از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را از آن خود کرد.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۶۱ درصد بیان کرد و میزان آن را ۱۳۶ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۷۶۶ دلار به وزن ۱۵۷ هزار و ۹۸ تن عنوان کرد.

عباس زاده گفت: میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه ۸۲ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۲۲ دلار به وزن یازده هزار و ۶۰۰ تن بوده و این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن چهار درصد و از حیث ارزش هشت درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می شود.

وی عمده کالاهای ترانزیتی خارجی به مقصد گمرکات استان کرمانشاه را اتومبیل نو و مستعمل روغن موتور، کشنده و سواری، گوشت مرغ منجمد و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان را ماشین ظرفشویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر و لوازم برقی آشپزخانه عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار