نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به این که انقلاب اسلامی جمهوری ایران نجات دهنده بشر جهان امروز است گفت: بنابراین طرح و برنامه برای دهه فجر بهترین خدمت به مردم ایران و جهان است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 07 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در ستاد دهه فجر استان اظهارداشت: طرح و برنامه‌هایی که برای دهه مبارک فجر برنامه ریزی می‌شود از بهترین عبادات است.

وی با بیان اینکه مسئله انقلاب اسلامی ایران مربوط به ایران نبوده بلکه مربوط به جهان است افزود: این انقلاب مقدمه نجات همه بشر است و هر چند این نعمت برای ما نامرئی بوده، اما هم پر از اسناد و هم پر از تجربه است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: خطر استعمار ۵۰۰ ساله اروپای وحشی و سلطه بر جهان که از قتل و عام آمریکا و آنچه که در دیگر نقاط دنیا انجام دادند یک مسئله ساده نیست بلکه طرح و برنامه آن‌ها سلطه بر کل دنیا و یک کار کارشناسی بود.

آیت الله عبادی ادامه داد: روزی که دنیا را به دو نیم کره تقسیم کردند اگر چه در مقابل هم بودند، ولی دو لبه قیچی بودند که هدفشان مقراض کردن اسلام بوده است.

وی به وضعیت ایران در دوران استعمار اروپا اشاره داشت و گفت: در آن دوران وضعیت ایران از همه نقاط دنیا خراب‌تر بوده، چون هم آمریکا و هم انگلیس و هم صهیونیست‌ها در ایران حضور داشتند و آن را غارت می‌کردند.

همچنین از سویی فروپاشی شوروی که به تعبیر امام (ره) شوروی را هم آمریکا بازی داده بود و بعد از سقوط شوروی و تجزیه روسیه تحت اختیار تام آمریکا قرار گرفت در واقع دشمن یک قدم تا نابودی کامل اسلام و به قول خودش پایان تاریخ قرار داشت.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: سلطه رضا خان و نوکر صد در صد انگلیس مسئله ساده‌ای نبود و در روایت حتی جریان رضا خان پلید آمده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه آمدن این خانواده کثیف در واقع حذف هر گونه استقلال برای ایران بوده است، افزود: این در حالی‌ست که پسرش کار را به همه رسوایی‌ها رساند و با تصویب قانون کاپیتالاسیون همه چیز را ختم کرد که اگر امام (ره) نبود همه چیز را تمام کرده بودند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را هدیه الهی دانست که دست خداوند در این پیروزی دخیل بوده است، تصریح کرد: امام (ره) در مقابل دنیای کفر ایستاد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنی دشمنان اسلام حد و مرزی ندارند و این انقلاب باید نوع بشر را نجات دهد، خاطرنشان کرد: بنابراین طرح و برنامه برای دهه فجر بهترین خدمت به مردم ایران و جهان است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار