به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکنون ۴۹۰ پروژه برای دهه فجر آماده شده که احتمال افزایش تعداد پروژه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 06 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، احمدرضا دالوند امروز ظهر در جلسه ستاد دهه فجر که در دفتر نماینده، ولی فقیه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید امید آفرینی کرد و این امید آفرینی مستلزم تبیین عملکرد دولت است.

وی گفت: کار‌ها و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است، اما متاسفانه آنچنان که باید انعکاس داده نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته ۷۲ پل ساخته شده است، عنوان کرد: ساخت دو سد تاج امیر و سدکمندان هم از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم است.

دالوند انجام ۱۲۵۰ کیلومتر گاز ظرف دو سال گذشته را از دیگر اقدامات دولت عنوان کرد و گفت: احیا پروژه تقاطع هم سطح دانشگاه، راه‌آهن و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هم از دیگر کار‌های انجام شده در دولت سیزدهم است که می‌توان مطرح کرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود کار‌های خوبی که انجام شده، اما واقعیت این است که ما در راستای امید آفرینی خوب اطلاع رسانی نکرده‌ایم.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکنون ۴۹۰ پروژه برای دهه فجر آماده شده است که احتمال افزایش این تعداد پروژه هم وجود دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار