مدیر کل آموزش و پرورش ایلام:
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام از برگزاری دوره آموزشی ترویج نماز در قالب طرح مبین ویژه مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در این گردهمایی با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و همچنین با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی و محکوم نمودن اقدام ناجوانمردانه دشمنان انقلاب در به شهادت رساندن زائران مزار شهید سلیمانی اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران همواره در محاسبات خود دچار خطای راهبردی می شوند و به گمان خود با دست زدن به ترور و شهادت هم وطنان می تواند در عزم اراده مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز و باشکوه برگزار کردن آن در سطح مدارس، افزود: پرداخت و با استقبال از اجرای طرح مبین در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی به الگوپذیری دانش آموزان از معلمان با استقبال خوبی همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: توجه و تاکید مربیان و معلمان به اقامه نماز در مدارس باعث الگوپذیری دانش آموزان خواهد شد و درنهایت به واسطه انجام این فریضه الهی، شاهد تاثیر آن در رفتار دانش آموزان خواهیم بود چرا که نماز و انجام فرایض دینی از مهمترین عوامل تاثیر بر روح و روان انسان است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار