۷۴۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر تایید صلاحیت شدند
کد خبر: ۱۱۴۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 06 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

استاندار مازندران گفت که در این دولت نرخ مشارکت اقتصادی در استان افزایش یافت و با کسب ۴۴.۶ درصد رتبه چهارم کشور از نظر مشارکت اقتصادی دست یافتیم.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم سنگین ترافیک خودروها، این محور از شمال به سمت جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد

 

سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU16 کانتینر به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد صادر شد

مردم ولایتمدار مازندران همزمان با سراسر کشور، امروز با حضور در راهپیمایی ضد تروریستی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و نفرت خود را از تمامی توطئه گران عالم اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری: قطعا" انتقام خون شهید سلیمانی و زائرانش از دشمنان گرفته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی مازندران: آسمان استان از اواخر امروز از سمت غرب استان با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود و از بامداد فردا شنبه بارندگی از سمت غرب استان آغاز می‌شود و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی می‌رسد.

اداره کل مدیریت بحران مازندران:آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید، اختلال و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

رییس پلیس راه مازندران: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتما مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران: از مجموع ۷۴۸ داوطلب مازندرانی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.

عزیز زاده گرجی: داوطلبان در صورت اعتراض با توجه به بند ب ماده ۶۳ حداکثر ظرف ۳ روز پس از ابلاغ، می‌توانند شکایت خود را به صورت مجازی از طریق سامانه انتخابات ارسال کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران: نام‌ نویسی مقدماتی از متقاضیان تشرف به سفر معنوی حج تمتع سال آینده، از امروز آغاز شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن: پویش ملی سلامت برای تعیین دیابت و فشار خون تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

ایمان رمضان پور از مازندران در مسابقات بوکس بزرگسالان کشور در ارومیه در وزن ۹۲+ کیلوگرم با شکست همه حریفان بر سکوی نخست ایستاد

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از ۱۸ دی در رامسر برگزار می‌شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار