امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسرائیل در پی جنایاتی که مرتکب شده مجازات سختی می‌بیند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 05 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (۱۵ دی‌ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: تقوای الهی مسئله‌ای است که انسان را از وسوسه‌های شیطان و عوامل گناه باز می‌دارد.

وی افزود: تقوا بهترین زرهی است که مومن را برای اخلاق، ایمان، صفای باطن و عمل صالح او مراقبت می‌کند، تقوا سلاح مومن در برابر وسوسه‌های شیطان و نفس خود است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اگر انسان مودت داشته باشد، تقوای الهی را پیشه کرده و توبه کند حق اللهی را با خود به آخرت نمی‌برد.

وی بیان کرد: در احادیث آمده اگر کسی با محبت محمد و آل محمد (ص) از دنیا برود ملک الموت او را مستقیماً به بهشت می‌فرستند، آمده است که او را مانند عروسی که به حجله می‌رود به بهشت می‌فرستند.

غفوری عنوان کرد: همچنین آمده است که زمانی که او را داخل قبر می‌گذارند فوراً ۲ در از داخل قبر او برای ارسالش به بهشت باز می‌شود و خداوند قبر او را محل زیارت فرشتگان بهشتی‌اش قرار می‌دهد.

وی افزود: در روایات آمده اما اگر کسی بغض پیامبر اکرم (ص) و اهل بیتش را در دل داشته باشد، حتی بوی بهشت هم به مشام او نمی‌رسد.

غفوری ادامه داد: جامعه اسلامی ما با عطر شهادت معطر شده است، نوزدهم دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم است که برای اعتراض به اطلاعات روزنامه سال ۱۳۵۶ که به مقام مرجعيت و امام راحل توهین کرده بود باعث اجتماع پرشور مردم شد.

وی گفت: این کار سخیفی که دشمن انجام داده است خیلی پیام دارد، مهم‌ترین پیام آن این است که در عملیات نظامی و رویارویی با سپاه اسلام در جبهه مقاومت زمین گیر شده است.

امام جمعه استان کرمانشاه بیان کرد: قطعا دشمن در رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافی که اعلام کرده است نخواهد رسید.

غفوری اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرزندان حاج قاسم قطعا انتقامی غیرقابل جبران از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت، ملت شریف ما بعد از چند دهه به رهبری حکیم جامعه به ورزیدگی رسیده است که انتقام‌ او انتقام ساده‌ای نخواهد بود.

وی تشریح کرد: انتقام سخت ما با حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های جهاد، اجتهاد، مبارزه و حفظ میراث شهدا و ادامه راه شهیدان است، همچنین با انتخابات آینده خواهد بود و با تشکیل مجلس انقلابی شورای اسلامی و مجلس خبرگان است که در شرایط دشوار بتواند به بهترین شکل به وظیفه‌اش عمل کند.

غفوری اضافه کرد: انتقام سخت ما حمایت از جبهه مقاومت است، جبهه مقاومتی که استکبار را در دستان خود آنچنان فشرده است که استکبار در قلب آسیا نفس‌های آخرش را می‌کشد و رژیم صهیونیستی نابودی خود را در همین نبردی که با غزه شروع کرده است به چشم خودش خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: انتقام سخت ما حمایت و پشتیبانی از مبارزانی است که از شمال، جنوب و دریا رژیم صهیونیستی را محاصره‌ای کرده‌اند که در عمر ۷۵ ساله‌اش سابقه نداشته و این مسیر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار