وسعت اراضی استان مازندران علی الخصوص محصولات باغی ، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر به فرد بندرامیرآباد در این استان و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از شقوق مختلف حمل و نقل چند و جهی برخوردار است ، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادر کنندگان اعلام داشته تا بتوانیم نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا نموده و گام های موثری برداریم .
کد خبر: ۱۱۴۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 05 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU16 کانتینر به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد صادر شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد؛ عصر امروز (13 دی ماه 1402) سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU16 کانتینر به مقصد کشور روسیه از بندرامیرآباد صادر شد.

محمدعلی موسی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت ، خداوند بزرگ را شاکریم که شاهد ثمره پیگیری های استاندار مازندران و تیم اقتصادی استان هستیم و سومین محموله مرکبات  مازندران توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بصورت کانتینری به روسیه صادر شد و امیدواریم این روند از صادرات که توسط کانتینر حمل می شود و از سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه و زمان در تخلیه و بارگیری برخوردار است تداوم و رونق یابد .

موسی پور در توضیحات تکمیلی خود به حجم قابل توجه تولید مرکبات در استان اشاره کرد و گفت با توجه به وسعت اراضی استان مازندران علی الخصوص محصولات باغی ، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر به فرد بندرامیرآباد در این استان و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از شقوق مختلف حمل و نقل چند و جهی برخوردار است ، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادر کنندگان اعلام داشته تا بتوانیم نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا نموده و گام های موثری برداریم . 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار