فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: عملیات تروریستی کرمان ناشی از سردرگمی دشمن و تضعیف و ناتوانی قدرت نظامی او در عرصه دفاعی و نظامی است.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 04 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در تجمع مردمی محکومیت حمله تروریستی کرمان گفت: مردم بی سلاح و بی‌گناه بامنطق حکومت‌های شیطانی و استکبار جهانی ترور شدند.

وی افزود: این عملیات تروریستی ناشی از سردرگمی دشمن و تضعیف و ناتوانی قدرت نظامی او در عرصه دفاعی و نظامی است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: آن کسانی که دست به چنین جنایتی در کرمان زدند مطمئن باشند به زودی سیلی محکمی از دستگاه‌های امنیتی خواهند خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ما کشوری پهناور داریم که بیش از ۱۵ کشور همسایه مرزی دارد و در تمام این کشورها، سرویس‌ها و گروه‌های مخالف ایران حضور دارند و بار‌ها اقدام به انجام عملیات کور کردند تا به مردم و این کشور ضربه بزنند.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی گفت: شکست غیرقابل ترمیم طوفان‌الاقصی آنقدر برای اسرائیل سنگین بود که هر کاری می‌کنند تا آرام بگیرند.

سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: تجربه نشان داده هر کجا خون مظلومی ریخته شد، ریشه در رژیم کودک کش صهیونیستی دارد؛ عاملان این حادثه تروریستی باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار