با حضور استاندار ایلام صورت گرفت؛
استاندار ایلام گفت: صدا وسیما مرکز ایلام با ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای شرکت در انتخابات با تولید برنامه های متنوع نقش مهمی در جهاد تبیین ایفا کرده است که باید از این ظرفیت گران سنگ رسانه ای برای اقناع سازی مردم دربحث انتخابات استفاده کرد .
کد خبر: ۱۱۴۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در مراسم رونمایی از دو شبکه انتخاباتی ایلام شهادت جمعی از مردم کرمان را در انفجار تروریستی را تسلیت گفت و اظهار کرد :استکبار و امریکا دستشان به خون مردم آغشته است و پس از شهادت سردار سلیمانی از زوار مرقد این شهید اسلام این قهرمان جهان اسلام نیز هراس دارند .

وی افزود : تقدیر ویژه از صدا وسیما مرکز ایلام داریم که با ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای شرکت در انتخابات با تولید برنامه های متنوع نقش مهمی در جهاد تبیین ایفا کرده است که باید از این ظرفیت گران سنگ رسانه ای برای اقناع سازی مردم دربحث انتخابات استفاده کرد .

بهرام نیا افزود : همه سازه کارهای لازم بزای برگزاری انتخابات متناسب با تکنولوژی روز توسعه داده وتحول خوبی صورت گرفته است .

وی بیان داشت : استان ایلام که در طول دوران انقلاب تا به حال نگین تورم در سطح استانهای کشور بوده در دروه ریاست جمهوری آیت اله رئیسی  ۱۵ پله بهبود داشته و در شرایط متوسط کشوری قرار داده شده است .

استاندار به ظرفیت های مختلف استان در بخش های گوناگون که بلقوه هستند وباید به بلفعل درآمده اشاره کرد وگفت : مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان صرف تکمیل زیر ساخت های اربعین شده است که ۵ هزار میلیارد ان فقط در بخش زبر ساخت های راه هزینه شده است واین تحول خوبی در بخش راهسازی بوده است .

معاون امور استان های صداوسیمای سازمان در این افتتاحیه نیز  گفت : درحوزه رسانه ملی با ایجاد ۲۰۰ کانال تلویزیونی که دربحث انتخابات برای هرشهرستان برنامه ای مجزا   برای همان شهرستان پخش می کنند و آگاه سازی می کنند با تولید محتوای انتخاباتی کاری بی نظیر انجام گرفته ، درکل دنیا و این موفقیت بزرگی برای رسانه ملی است که در هر حوزه انتخاباتی کاندیداها می توانند برنامه های تولیدی خود را از طریق تلویزیون برای معرفی انجام دهند .  

عابدینی افزود :تولید سریال ،مجموعه های نمایشی و محتوای برنامه های تولیدی متنوع بامضمون استعدادهای بلقوه استان در زمینه های مختلف به صورت جدی دنبال خواهد شد . 

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس انتخابات استان سبحان حسنی نیز در این مراسم  گفت : استان ایلام داری ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران هست و در هر حوزه یک کانال انتخاباتی فعالیت انتخاباتی داوطلبان را پوشش می‌دهد.

وی با شاره به اینکه افتتاح این دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در راستای عدالت گستری و اجرای سند تحول است، یادآور شد : این کانال ها قرار است  ۲ ساعت در روز به تولید و پخش برنامه انتخاباتی بپردازد. 

حسنی افزود : درحال حاضر ۷۲ درصد مردم استان میتوانند ازمحتوای این برنامه ها استفاده کنند وتا شروع تبلیغات رسمی انتخابات این میزان به ۸۰ درصد افزایش می یابد . 

مدیرکل صداوسیما ایلام در این آیین افتتاح گفت: ترور وخشونت پایان تفکراست این جنایتی که استکبار انجام داد یعنی پیروزی مردم غزه ،پیروزی حماس ومردم فلسطین پیروزی مردم ایران و نشان دهنده ضعف دشمن و احساس غرور ملت ایران بود . 

وی افزود :برای راه اندازی این دو شبکه انتخاباتی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است . 

ناصر بهرام بیان داشت:  صداوسیمای ایلام درتولید محتوای انتخاباتی با ۴ هزار مورد با کیفیت ومحتوای خوب جز استان های اول کشور است ./م

 

امین دانیالی   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار