کد خبر: ۱۱۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸ 04 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، بازی فولاد – نساجی در جریان بود که باشگاه مازنی با انتشار صحنه منجر به گل فولاد مدعی شد که گل تیم میزبان در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در پایان این بازی باشگاه نساجی از طرح شکایت علیه تیم داوری به کمیته اخلاق خبر داد!

در بیانیه باشگاه مازنی می خوانیم: «باشگاه نساجی صبح فردا اعتراض خود را بابت قضاوت ضعیف تیم داوری به فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته اخلاق ارسال خواهد کرد که چرا اشتباهات تاثیرگذار و ممتد اینگونه علیه نماینده فوتبال مازندران اتفاق می‌افتد!؟ هر چند در این شرایط آنچه به جایی نرسد، فریاد است.»

باشگاه نساجی به تازگی در بازی با تراکتور هم گل آفساید خورد. ابتدا کمک داور گل را آفساید اعلام کرد اما دقایقی بعد گل را قبول کرد! این موضوع اعتراض شدید بازیکنان نساجی و مهدی رحمتی را به همراه داشت تا جایی که تیم مازنی قصد داشت زمین بازی را ترک کند!

شکایت باشگاه نساجی به کمیته اخلاق بدین معنی است که این باشگاه به تصمیمات داور در بازی با فولاد مشکوک است، چرا که در غیر اینصورت شکایت خود را به کمیته انضباطی می برد. به نظر می رسد اشتباهات متعدد داوری علیه نساجی در شرایطی که برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی تلاش می کند، مازنی ها را به ستوه در آورده است. فایده شکایت تنها این است که در بازی های آتی داوران دقت بیشتری به خرج می دهند و کمیته داوران در چینش داوری برای تیم مازنی بهتر عمل کند. به خوبی می دانیم تغییری در نتایج بازی نساجی با تراکتور نتیجه تغییر نخواهد کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار