استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی بر لزوم دقت در گفتار و رفتار از سوی عوامل برگزاری انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 03 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد،گفت:انتظار است عوامل برگزاری انتخابات در گفتار و رفتار دقت نظر لازم را داشته باشند چرا که بازنشر هر جمله و پیامک در فضای مجازی و حقیقی در روزهای نزدیک به انتخابات می‌تواند برای مخاطبان سوءتفاهم و سوبرداشت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در این ایام، برداشت افراد از رفتار و گفتار اهمیت دارد، افزود: با اعلام لیست نهایی داوطلبین و تعیین تکلیف نامزدها، حساسیت ها بیشتر می شود و نباید از سوی عوامل اجرایی واکنشی را شاهد باشیم.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه برای افزایش مشارکت باید هر کاری از دست ما بر می آید، انجام دهیم، گفت: انتخابات نماد حضور مردم در صحنه است و باید زمینه این حضور کاملا مهیا شود.

استاندار مرکزی افزود: برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت و نظام، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید فرمانداری ها آماده باشند که با روش های مشخص این اطلاع رسانی درست در استان انجام گیرد.

 در این جلسه حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز اظهار کرد: خوشبختانه در استان مرکزی یک تعامل عالی بین عوامل اجرایی و نظارت برقرار است و حوزه اجرا و نظارت به مانند دو بال در کنار هم پیش خواهند رفت.

وی بیان کرد: به واسطه این تعاملات، آموزش های مشترک در حال انجام است. تدابیر لازم برای مدیریت شعب و توسعه زیرساخت ها اندیشیده شده است و باید برای ۱۱ اسفندماه امکانات پشتیبانی و پیوست های امنیتی و اطلاعاتی در نظر گرفته شود که خوشبختانه اطلس امنیتی در استان تدوین شده است.

مبارک آبادی خواستار حفاظت در گفتار و مراقبت در رفتار شد و افزود: پنجشنبه و جمعه لیست نهایی در اختیار حوزه های قرار می گیرد و باید مراقبت شود که منتشر نشود.

وی اضافه کرد: در استان هشت هزار ناظر وجود دارد که ۱۵۰۰ نفر آنها ذخیره است و در حوزه اجرا و نظارت کاملا مردمی عمل شده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با اشاره به حضور همه سلایق در عرصه انتخابات، افزود: تعامل خوبی در استان وجود دارد و امیدواریم که این تعامل تا آخرین دقایق انتخابات ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار