مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: حضور پرشور مردم چند روز قبل‌تر از دهه مقاومت نشان می‌دهد زائران سردار دلها امسال بیش از ۳۰ درصد بیشتر از سال‌های گذشته هستند.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 02 January 2024

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس: قطعه بهشتی کرمان میزبان خیل عظیمی از مردم است، گرداگرد مزار مطهر سیدالشهداء مقاومت، پر از ارادتمندانی است که هرکدام با راز عاشقانه‌ای در این میعادگاه معطر حضور پیدا کرده‌اند، سیل عظیم جمعیت قبل از دهه مقاومت موجب شد تا میزان حضور زائران تاکنون را از مدیر مجموعه گلزار جویا شویم.

سردار محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان از افزایش زائران حاج قاسم بعد از پایان دوران کرونا سخن به میان آورد و اظهار داشت: دهه مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه بود، اما مردم زودتر به استقبال آن رفتند.

مدیر گلزار شهدای کرمان از پیش‌بینی‌ها برای افزایش ۳۰ درصدی زائران حاج قاسم خبر داد و گفت: سیل جمعیت از ۳ روز قبل از هفته مقاومت در گلزار بین‌المللی شهداء کرمان نشان می‌دهد این امر مهم رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: داده‌های موجود در نرم‌افزار اسکان و ثبت‌نام‌ها در آن هم این موضوع را تایید می‌کند و حتی این عدد بیشتر است.

حسنی‌سعدی حضور زائران را مایه رحمت و برکت برای کرمان خواند و عنوان کرد: علاوه بر زائران داخلی، از ۷۰ ملیت نیز زائر داشته‌ایم.

به گزارش فارس: هفته مقاومت در کرمان از امروز آغاز و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه دارد، قدم مهمانان سردار به روی چشم ما مردم این شهر، به پایتخت مقاومت جهان اسلام خوش آمدید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار