مجمع انتخابات هیئت تکواندو کردستان با حضور رئیس فدراسیون و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار و صادق جمالی به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 02 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان کردستان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و رئیس کمیته مجامع و امور استان‌ها در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در این مجتمع صادق جمالی با کسب ۲۰ رای از ۲۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان کردستان انتخاب شد.

کردستان پتانسیل خوبی در رشته تکواندو دارد

رئیس فدراسیون تکواندو در این مجمع اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان حمایت‌های خوبی از تکواندو داشته و باید به اداره کل بابت قهرمانان خوبی تبریک گفت.

هادی ساعی با اشاره به قهرمانی تکواندوکار کردستانی در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در مسابقاتی که قدرتمندترین ورزشکاران جهان حضور داشتند، این ورزشکار کردستانی خوش درخشید.

وی با بیان اینکه استان کردستان پتانسیل خوبی در تکواندو دارد، خاطرنشان کرد: همه باید به رئیس هیئت تکواندو استان در راستای اهداف این هیئت کمک کنند.

صادق جمالی کاندیدای ریاست هیئت تکواندو کردستان در ابتدای این مجمع به تشریح برنام‌های پیش رو خود پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی تکواندو استان برای سطوح مدیریتی تکواندو برای پیشبرد اهداف، راه‌اندازی هئیت اندیشه متشکل از اساتید دانشگاه و مربیان مجرب، ایجاد سیستم ارزیابی مدیران و بررسی روند پیشرفت آنان از جمله برنامه‌های دور جدید این هئیت است.

وی، بهره‌گیری از زیرساخت‌های ادارات و نهاد‌ها برای کمک به پیشرفت تکواندو استان، برگزاری دوره‌های آموزشی مصوب در جلسات مصوب فدراسیون، تلاش برای راه‌اندازی لیگ استانی به صورت تیمی و انفرادی، برگزاری اردو‌های تیمی مشترک با تیم‌های موفق دیگر استان‌ها، تجلیل از داوران هیئت‌ها و ورزشکاران برتر و هزینه‌کرد اعتبارات براساس نیازمندی برنامه‌های تحولی در مجامع سالیانه را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد کسب موفقیت‌ها و افتخارات خوبی از تکواندوکاران استان به ویژه در بخش بانوان هستیم و این نشان از ظرفیت و پتانسیل این رشته در استان دارد.

آمنه غلام‌ویسی خطاب به رئیس هیئت تکواندو استان گفت: باید برای رشد و اعتلای این رشته بیش از تلاش شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار